  • Data: 2018-10-20 23:02:27
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2018 o 22:41, Michal Jankowski pisze:

    > Wystarczy, że w mięsnym i w piekarniczym - i tak muszę brać kartę.

    I to jest to "mnóstwo"? Ile to jest % miejsc, w których sprawdzałeś
    płatność telefonem? 50? 80? Może to jest "mnóstwo" na ilość płatności
    ale bardzo mało w stosunku do ilości miejsc.
    W moim i wielu moich znajomych przypadku, w tego typu sklepach nie ma
    problemu. I w innych też nie ma.
    Płacąc telefonem nie zastanawiam się czy zadziała bo zawsze działa
    (pomijając jeden dawny wyjątek potwierdzający regułę)

    >   MJ
    > PS. Po co ci w portfelu kilka kart, skoro płacisz NFC?

    Po to, żeby w domu luzem nie leżały, w ramki ich nie oprawię
    W portfelu swoich ich nie trzymasz?
    Telefon może się rozładować lub uszkodzić. Karta też może ulec
    uszkodzeniu (jednak często się to nie zdarza)
    Portfel/karty nie zawsze mam ze sobą, częściej mam telefon.

    Nie jesteś zwolennikiem płacenia telefonem ale chcesz koniecznie
    zniechęcić innych.

    EOT

    --
    Czarek