  • Data: 2015-07-04 02:57:58
    Temat: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Smok Eustachy" 5596be47$0$2187$6...@n...neostrada.pl

    > W wyniku rozpoznania kupiłem za 32 w Kerfurze. Akurat była, Toshiba to jakaś firma
    jest czy w sumie nonejm?

    Jedno i drugie. Miałem Toshiby: nagrywarkę, dysk 2.5" o pojemności 320 GB obudowie
    USB2 i kartę pamięci SD o pojemności 4 GB. Nagrywarka była bardzo zła; dysk nie
    startował z USB w trybie USB2, bo zżerał za dużo energii na starcie; z karty posypały
    się drzazgi. Karta była firmowana przez SanDisk; dysk -- chyba przez Platinum;
    obudowa
    nagrywarki firmowanej przez Toshibę zawierała w sobie napęd Samsunga. Dysk pracuje do
    tej pory, ale nie jako zewnętrzny, gdyż nie chciał startować w trybie USB2.

    Dokładniej -- dysk pracuje z przerwami w netbooku.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'