  • 1. Data: 2015-06-29 00:42:27
    Temat: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie:
    Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

  • 2. Data: 2015-06-29 08:07:20
    Temat: Re: Tanie Karty pamięci na Allegro
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.06.2015 o 00:42, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie:
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?
    link?

  • 3. Data: 2015-06-29 09:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2015 00:42:27 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Nie wiem ktore.
    Z rok temu byl wysyp falszywych kart na allegro, ceny mocno niskie,
    ale pojemnosc rzeczywista znacznie mniejsza.

    Dzis 20zl za 16, to rzeklbym ze w miare normalna cena.

    J.

  • 4. Data: 2015-06-29 09:38:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Smok Eustachy pisze tak:

    > Witajcie:
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32
    > niewiele więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś
    > wałek?

    Nie opłaca się. W Oszą są 16GB po 22zł bez łachy.

    32GB są po 49zł w Biedrze i czasami po 39zł w Oszą.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-06-29 09:43:08
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.06.2015 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:

    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Nie, nie opłaca się. Z wysyłką* wychodzi drożej, niż w stacjonarnym
    sklepie (ostatnio np. w Leclercu 16GB po bodaj 22 zł).

    * zważ jeszcze standardowe zagrania byznesmenów allegrowych
    "towar dwa złote taniej, przesyłka pięć złotych drożej".

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2015-06-29 09:56:29
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-29 o 00:42, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie:
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Te najtańsze chyba nie są najszybsze

  • 7. Data: 2015-06-30 14:34:32
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2015 00:42:27 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Masz jakieś 50% szans, że karta będzie zapisywała z błędami lub pliki
    będą znikać.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 8. Data: 2015-06-30 14:52:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele
    > więcej. Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś wałek?

    Nie słuchaj tych co piszą o wadliwych produktach, oszustach czy wadach
    produkcyjnych ...

    Ceny karet spadły drastycznie:

    SECURE DIGITAL MICRO 16GB GOODRAM bez adaptera - Dystrybucja od
    producenta to 19 zł brutto czyli już z pośrednikiem, więc spokojnie jak
    ktoś bierze bezpośrednio od producenta to takie ceny może mieć tyko że
    zarabia na takiej karcie po 1zł, więc ja takim sprzedawcą mało ufam
    chyba ze przewala tego na tony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-06-30 15:55:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Nie słuchaj tych co piszą o wadliwych produktach, oszustach czy
    >wadach produkcyjnych ...
    >Ceny karet spadły drastycznie:

    Spadly, ale ~ rok temu chcialem kupic tania karte na allegro.
    Po trzeciej oszukanej sie poddalem.
    Wiec to nie sa jakies urban legend.

> [...]
    >tyko że zarabia na takiej karcie po 1zł, więc ja takim sprzedawcą
    >mało ufam chyba ze przewala tego na tony.

    A jak przewala na tony, to nie dostanie ekstra upustu ?
    W dodatku troche zarobi na wysylce.

    J.

  • 10. Data: 2015-06-30 20:17:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 55907853$0$8377$6...@n...neostrada.pl

    > Pojawiły się na Allegro tanie karty pamięci 16 GB ok 20 zł a 32 niewiele więcej.
    Faktycznie ot działa? Opłaca się? To nie jakieś
    > wałek?

    Kupiłem parę lat temu mikroSD o pojemności 8 GB firmy Samsung
    w sklepie ,,marmurowym'' X-Kom. Karta padła po paru miesiącach
    używania w Samsungu Galaxy Ace. Nie mogłem tej karty reklamować,
    bo nie mogłem jej skasować a zapisanej nie chciałem powierzać
    w cudze ręce... :)

    Dwie karty mikroSD o pojemności 16 GB każda kupiłem bardzo dawno
    po około 30 pln za sztukę, więc IMO teraz w tej cenie mogłyby być
    karty o pojemności 32 GB.

    Oczywiście pojemność to tylko jeden z ważnych parametrów.
    Ważna jest i szybkość, i wytrzymałość na temperatury czy
    mechaniczna... Penflaszka DataTraveler Kingstona wytrzymała

    http://twojepc.pl/html/pendrive_1gb/kin-dt-3.jpg

    (pisałem o tym na tej grupie) dwugodzinne pranie w pralce
    automatycznej, w temperaturze chyba 40 stopni Celsjusza.
    Inna taka flaszka (o mniejszej pojemności) spadła mi
    z wysokości około jednego metra na terakotę -- rzecz
    jasna bez szwanku. [jeszcze inna tak wyglądająca zgubiła
    się -- i nie wraca do mnie]

    Ale mam flaszkę firmy EMTEC o pojemności 2 GB, która
    mechanicznie jest kiepska. Nie wiem, jak z elektroniką,
    bo jej raczej ;) nie używam z uwagi na słabą konstrukcję
    mechaniczną.

    Za 2 dychy plnów można było w Auchan kupić penflaszkę
    (ja kupiłem 8 GB za niespełna dychę) o pojemności 16 GB.

    http://www.techhypermart.com/images/products/CruzerS
    witch_1.jpg

    Zacząłem kupowanie flaszek USB od 256 MB -- kupiłem to bardzo drogo
    i nie z własnej woli. Później (już z własnej woli i za małe pieniądze)
    podwajałem pojemności: 512 MB, 1 GB, 2 GB,, ale brak mi ;) 4 GB, bo po
    2 GB mam od razu 8 GB.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Aby nie mnożyć postów, napiszę q pamięci, że Overmax pobił
    rekord wytrzymałości pracy na akumulatorze -- pracował nie
    dłużej niż kwadrans. :) Jest to jakiś problem i chemiczny, i elektroniczny.