  • Data: 2011-06-26 22:56:09
    Temat: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisal w
    wiadomosci news:iu84ea$bn0$1@mx1.internetia.pl...
    > Uzytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > Valeo równiez glupieja, jak jest mokro. Pipcza caly czas, ze jest 0,4m do
    > przeszkody.

    Moje valeo nie glupialy tak szybko, w kazdym razie zmienilem stopien
    zaufania do czujników po przesiadce z valeo na amervoxa. Ale amervox jest
    calkiem dobry, odpowiednio czuly i glupieje tylko przy "scianie wody", w
    wypadku zwyklego deszczu nie ma problemu.
    Na jego plus zapisac nalezy szybkosc, to znaczy piszczy w zasadzie w czasie
    rzeczywistym, nie ma "time laga", który wstepowal w valeo.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi