    From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie duże tanie auto - jakie ?
    Date: Sun, 03 Jul 2011 00:40:49 +0200

    On 2011-07-02 23:53, to wrote:
    > begin Michał

    > Już Ci mówiłem, żebyś Mondeo mk2 2.5 V6 kupił. W podanej cenie bez
    > problemu znajdziesz sensownie utrzymany egzemplarz. Auto dobrze się
    > prowadzi, a ten silnik dobrze znosi LPG. A jak nie, to może jakaś Omega.

    XM to auto dla świadomych użytkowników i tych, co mają budżet
    zdecydowanie większy niż 7kzł rozciągnięty na 25kkm.

    Omega zgnije szybciej niż oba w/w zaczną gnić.

    Pozostaje jeszcze Renault Safrane V6 lub Peugeot 605 V3, oba 3l.

    Szczególnie to pierwsze po liftingu pasuje do wymagań, ale podaż
    homeopatyczna...

    Również Lancia Kappa nie jest zła, zdecydowanie można też pomyśleć o
    Nissanie Maxima czy Toyocie Camry.

    Sam osobiście wybierałbym między Safrane/Kappą a Camry/Maximą z 605tką
    gdzieś po środku.

    Tak czy siak każdy samochód za 7kzł będzie wymagał doinwestowania... bez
    dwóch zdań w szczególności takie z V6. I tego trzeba mieć świadomość.
    --
    MM