  • Data: 2014-11-27 23:39:08
    Temat: Re: Tanie kamery IP
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-27 22:30, ToMasz pisze:
    > Jeśli wystrugacie jakiś rejestrator, jeszcze z dzwiękiem - chętnie
    > poznam szczegóły. Ja mimo że znam się troszkę na linuksie - poległem.
    > Linuks widział obraz z kamery tylko w trybie 320x240.

    Z RPI nie mam problemu z zapisem do pliku i strumieniowaniem (SDP+RTP)w
    sieci lokalnej obrazu w dowolnej obsługiwanej przez kamerę konfiguracji.
    Podgląd zdalny mam w VLC oraz lokalnie na TV z wejściem HDMI lub AV.
    Nie miałem czasu bawić się w przepuszczanie tego przez NATy i nie wiem
    czy da się to zrobić.
    Z zapisem dźwięku w oddzielnym pliku nie powinno być problemu, ze
    strumieniowaniem też nie, ale nie wiem jak z synchronizacją obrazu i
    dźwięku. Nie testowałem tego.

    --
    AWa.