eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTaryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus › Re: Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus
    From: "XXX" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus
    Date: Thu, 4 Jun 2009 22:28:44 +0200

    > No właśnie ma być co 10 a nie co 100kB. BOK Plusa mi potwierdził ze jak
    > się łączę przez WAP to rozliczanie ma być co 10kB a nie co 100kB
    > niezależnie od wybranej taryfy.Albo oni sami nie wiedzą jak powinno być...

    Ale na piśmie mam informację że taryfikacja WAPu z pakietów powinna być co
    10kB , jedynie przy punkcie dostępowym INTERNET taryfikacja jest co 100kB.
    Widać oferta jeszcze niedopracowana:) Regulamin zrozumiałem podobnie, ze
    niby 10 razy więcej co znaczyłoby że 10kB WAPu taryfikowane ma być jak 100kB
    INTERNETU. Ale BOK twierdzi że co 10kB, więc im wierzę;)