    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Taryfy telemetryczne u operatorów - pytanie
    Date: Tue, 18 Aug 2009 09:05:01 +0200

    BAREK pisze:

    > Podłącze się, bo właściwie chyba mam dwa pytania z tego samego zakresu;
    > 1.Jak dobrać taryfę/najlepiej w PlusGSM, aby co 15 minut przekazywać
    > dane z stacji meteo za pomocą sms lub GPRS?
    > 2.Jakie koszty miesięczne mogą dotyczyć łącza które będzie meldowało o
    > wykryciu/bądź nie ruchu w dozorowanym obiekcie, a w momencie wykrycia
    > takiego ruchu prześle zdjęcie i nada alarm?

    Taryfa telemetryczna. Abonament 10PLN (netto), sms 0,15 netto.
    Płacisz za same sms-y przy czym kwota abo (10zł) jest do wykorzystania,
    a nie jak w Orange, gdzie jest sztywnym abonamentem, a płacisz dodatkowo.
    Co do wysłania zdjęcia to nie mam pojęcia czy nasi usługobiorcy to
    robią. Na pewno mają telemetrykę na dozorach, stacjach pogodowych,
    wszelkiego rodzaju monitoringach.

    Koszt miesięczny musisz sobie skalkulować. Jeśli stały interwał to ilość
    sms x 0,15. Jeśli wywołany zdarzeniem to trudno to skalkulować.

    Ostatnio klient brał u nas 30 telemetryków do monitoringu p-poż.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com