  • Data: 2018-11-15 09:52:09
    Temat: Re: Tel. do 150$
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 listopada 2018 13:47:07 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > OK, z racji braku fajnych ofert kupiłem to:
    > https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1814506.html
    > LETV X522 4G Phablet Global Version - GRAY
    > 3GB/32GB, ale kompletny (ma nawet żyroskop i odciski) i cena śmieszna ($88)

    a co to?
    System: EUI 5.8.021S
    Poza tym bałbym się że nie ma żadnego forum ani innego wsparcia.

    Najpierw kupiłem żonie A1 z usbC
    Potem chciałem sobie kupić ale już zapowiadali A2.
    A2 Lite bym kupił ale nie ma USBC a A2 Phalhabet jest dla mnie za droga.
    No chyba że dołożyli by NFC
    Tak że grzecznie czekam aż bede wiecej zarabiał
    albo NFC bedzie w standardzie