  • 31. Data: 2013-04-04 19:25:16
    Temat: Re: Tel. z Androidem za ok. 1000 PLN
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > W tablecie mam 4.3

    Ciekawe... Chyba, że iOS ;-)

  • 32. Data: 2013-04-04 19:35:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 04 Apr 2013 17:25:16 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ciekawe... Chyba, że iOS ;-)

    Przecież ona to nawet 12.453 może mieć. Kto jej zabroni?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2013-04-04 20:47:54
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2013-04-04 09:48, Chris pisze:
    > Marcin nabazgrał(a):

    > Pokaż mi niebrandowany z dystrybucji samsunga w cenie mniejszej niż 1400zł
    >
    > Cena w dystrybycji to 1200zł NETTO ... co ciekawe SGS3 Mini kosztuje
    > 980zł netto :)

    Nie wiem ile kosztuje w dystrybucji ale jest mnostwo sklepow gdzie mozna
    kupic ponizej 1300 PLN.
    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/2287324

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 34. Data: 2013-04-04 20:49:20
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2013-04-03 23:45, Mr. Misio pisze:

    > XPEria.... jak slysze to drze. Moze jako tablet sie nada, jako telefon -
    > do bani.

    Jakis argument?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 35. Data: 2013-04-04 21:09:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > Witam

    > Jakis argument?

    Bo mam i nie chce wiecej :)

  • 36. Data: 2013-04-04 22:05:10
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2013-04-04 21:09, Mr. Misio pisze:
    >>> XPEria.... jak slysze to drze. Moze jako tablet sie nada, jako
    telefon -

    > Bo mam i nie chce wiecej :)

    No tak to jest mnostwo merytorycznych argumentow...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 37. Data: 2013-04-05 08:24:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 04 Apr 2013 22:05:10 +0200, Marcin wrote:

    > No tak to jest mnostwo merytorycznych argumentow...

    Jestes tu nowy? Przeciez on tu jeczy jak postrzelony od kwartału.
    Przejrzyj starsze posty i wyrob sobie opinię. O Xperii, lub autorze, jak
    wolisz.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 38. Data: 2013-04-05 13:30:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-03 20:52, RadoslawF pisze:

    > Zmienić właściciela.
    > Jak to mawiają na grupach komputerowych problem jest między
    > ekranem a oparciem krzesła.
    >

    > Pozdrawiam

    Właśnie, takich godzących się na to by być ubezwłasnowolnionym przez
    swój własny telefon należałoby izolować od zdrowego społeczeństwa. A
    tych co to sobie jeszcze chwalą i innym maja za złe że nie podoba im sie
    telefon samodzielnie pożerający ich kasę to normalnie poddać
    elektrowstrząsom..

  • 39. Data: 2013-04-05 13:30:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-04 16:03, kakmar pisze:
    > Nie spotkałem się osobiście.

    Pażywiosz - uwidisz.. ;-)

    > Jw. słyszałem tylko opowieści gdzie "winne" były różne telefony,
    > niezależnie od systemu.

    Nigdy to nie miało i nie ma miejsca w telefonach bez systemowych.

    > Zwykle staram się poznać (w miarę możliwości) narzędzia których używam,
    > zwykle mnie nie zaskakują swoim zachowaniem.
    >
    > Może gdybyś mniej czasu marnował na zaśmiecanie usenetu, a więcej poczytał
    > to udałoby Ci się skonfigurować telefon. Polecam się sprężyć zanim np.
    > zdarzy Ci się wyjazd za granicę.

    Powiedz do diabła kto tu śmieci? Tak sobie czczo spekulujesz, a wygląda
    na to że albo nigdy nie miałeś do czynienia z Androidem, albo nie
    zwracasz uwagi na jego działania. Po prostu wystarcza ci to że
    automatycznie zaloguje się na Facezbooku. Tak wygląda prawda z mojej
    perspektywy, panie kolego.

  • 40. Data: 2013-04-05 14:22:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2013 Trybun <i...@y...com> napisał/a:
    > Pażywiosz - uwidisz.. ;-)

    Używam(łem) Androida od wersji 1.5, do 4~4.1, na różnych sprzętach.
    Obecnie mam 5 urządzeń z A w domu, długo mam czekać?

    > Nigdy to nie miało i nie ma miejsca w telefonach bez systemowych.

    To może powinieneś sobie taki sprawić? Ale uważaj na dedykowane przyciski
    do uruchomienia przeglądarki WAP i Sim App, które też generują koszty na
    niezorientowanych.

    > Powiedz do diabła kto tu śmieci?

    Ty z kolegą.

    > Tak sobie czczo spekulujesz, a wygląda
    > na to że albo nigdy nie miałeś do czynienia z Androidem, albo nie
    > zwracasz uwagi na jego działania.

    Zapewniam Cię że zwracam, dlatego mnie nie zaskakuje swoim działaniem.

    > Po prostu wystarcza ci to że
    > automatycznie zaloguje się na Facezbooku.

    Nie ma takiej opcji.

    > Tak wygląda prawda z mojej
    > perspektywy, panie kolego.

    Kilka osób tutaj, starało Ci się coś wyjaśnić, zmarnowały tylko swój czas,
    bo Ty nie chcesz się nauczyć, Ty chcesz narzekać.

    Co zrobisz jak kiedyś dostaniesz SMS o treści:
    Twoje urzadzenie wlasnie rozpoczelo korzystanie z transmisji danych za 30
    zl/MB z VAT, rozliczanej co 100 KB.

    ?

    --
    kakmaratgmaidotcom