    From: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Tele2 Taryfa Basic
    Date: Fri, 22 Nov 2002 09:07:44 +0000 (UTC)

    > Czy ktos z was korzysta moze z lacza Tele2 w taryfie Basic (w
    Warszawie) -
    > oferuja niby do 512, ale chcialbym wiedziec jak to wyglada w praktyce -
    nie
    > zalezy mi specjalnie na predkosci - ca 64 mi w zupelnosci wystarczy, jeno
    > zeby bylo w miare stabilne.
    Bywają dni kiedy chodzi 70-120 kbit/s, ale nader rzadko. Częściej poniżej
    64. Np. teraz (2:40 w nocy) mam 45 kbits/s.
    Co więcej potrafią wyłączyć łącze a potem powiedzieć, że jesteś poza
    zasięgiem. Tak miałem w starym mieszkaniu. W czasie burzy przesunął się
    Pałac Kultury o jakieś 3 km, bo innego wytłumaczenia nie ma.

    Jak się przeprowadziłem, to założyłem to dla sieci osiedlowej (sieć
    osiedlową też założyłem). Od początku mówiłem, że dla sieci, oni od
    początku mówili - nie ma problemu. Ale nagle stało się to problemem.
    Dostałem wczoraj ultimatum (pisemne), że do 31 grudnia albo wszyscy
    użytkownicy zaczną płacić 107 zł miesięcznie im (dwa razy więcej niż
    teraz), albo fora ze dwora. Rozwiązują umowę i do widzenia.