  • 1. Data: 2002-11-21 12:11:03
    Temat: Tele2 Taryfa Basic
    Od: "mayo" <r...@w...pl>

    Czy ktos z was korzysta moze z lacza Tele2 w taryfie Basic (w Warszawie) -
    oferuja niby do 512, ale chcialbym wiedziec jak to wyglada w praktyce - nie
    zalezy mi specjalnie na predkosci - ca 64 mi w zupelnosci wystarczy, jeno
    zeby bylo w miare stabilne.

    Pozdrawiam,

    Mayo

  • 2. Data: 2002-11-21 20:06:19
    Temat: Re: Tele2 Taryfa Basic
    Od: "gLiNa" <g...@s...pl>

    "mayo" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > zalezy mi specjalnie na predkosci - ca 64 mi w zupelnosci wystarczy, jeno

    Kiedys mialem tele2 i z radoscia zerwalem umowe.
    O maksymalnej predkosci mozesz zapomniec. Powiedza ci ze nie masz co wymagac
    512kbit bo cir masz np 32 a zmierzyli ze maksymalnie osiagasz 64.
    Ponadto dawniej awarie byly bardzo czeste, nie wiem jak teraz.

    W kazdym razie zrazilem sie do "radiowek". Jak dla mnie to teraz tylko
    kabel.

    --
    Mikołaj Gliński - gLiNa
    ### g...@s...pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689 ###

  • 3. Data: 2002-11-21 20:06:25
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 mayo wrote:

    > Czy ktos z was korzysta moze z lacza Tele2 w taryfie Basic (w Warszawie) -

    W Poznaniu lata, na 3 łącza na 6 mc 2 reklamacje.

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.205 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 4. Data: 2002-11-21 20:07:29
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    kipesko - poczytaj archiwum.

    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 5. Data: 2002-11-22 09:07:44
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > zalezy mi specjalnie na predkosci - ca 64 mi w zupelnosci wystarczy, jeno
    Bywają dni kiedy chodzi 70-120 kbit/s, ale nader rzadko. Częściej poniżej
    64. Np. teraz (2:40 w nocy) mam 45 kbits/s.
    Co więcej potrafią wyłączyć łącze a potem powiedzieć, że jesteś poza
    zasięgiem. Tak miałem w starym mieszkaniu. W czasie burzy przesunął się
    Pałac Kultury o jakieś 3 km, bo innego wytłumaczenia nie ma.

    Jak się przeprowadziłem, to założyłem to dla sieci osiedlowej (sieć
    osiedlową też założyłem). Od początku mówiłem, że dla sieci, oni od
    początku mówili - nie ma problemu. Ale nagle stało się to problemem.
    Dostałem wczoraj ultimatum (pisemne), że do 31 grudnia albo wszyscy
    użytkownicy zaczną płacić 107 zł miesięcznie im (dwa razy więcej niż
    teraz), albo fora ze dwora. Rozwiązują umowę i do widzenia.