  • Data: 2018-06-15 10:18:50
    Temat: Re: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz o sobie? Bo i Ty opowiadasz o pracy
    > (w poligrafii) raz za razem, i on... Że Tobie
    > brak wiedzy za zakresu poligrafii (choćby nie
    > wiedziałeś o wspominanej tu ligaturze) widać
    > wyraźnie...

    Przyznaję że nie czytam wszystkich Twoich postów dokładnie bo nie mam aż
    tyle czasu ;-) Staram się wyłapać sedno :-)

    > Może pochwal się swoimi fotkami ze smartfonów!
    > Ja (choć nie jestem profesjonalistą) nie chowam się. :)

    Widać że sedno tematu Cię nie interesuje i robisz wycieczki teraz tekst.
    A jak wiadomo poligrafia nie musi się zajmować tekstem ;-)

    Przypominam że mówimy o zdjęciach z urządzenia które ma ok 7mm grubości
    i jest noszone codziennie przy sobie.

    Poszukaj sobie fotek z L 1020 w sieci. Jest też sporo testów. Wszak to
    STARY telefon jest a postęp technologiczny zapier...