  • 1. Data: 2015-09-06 17:23:07
    Temat: Telefon z androidem - obsługa via pc
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam tel z androidem 4,4 bez mozliwości obsługi via ekran (uszkodzenie
    obudowy)

    Czy mozna jakos obsługiwac ten telefon via PC?
    Chciałbym dwie sprawy - wykorzystywać go jako modem GSM, chciałbym tez
    podejrzec smsy.

    Da sie?

  • 2. Data: 2015-09-06 18:00:51
    Temat: Re: Telefon z androidem - obsługa via pc
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    >
    > Czy mozna jakos obsługiwac ten telefon via PC?
    > Chciałbym dwie sprawy - wykorzystywać go jako modem GSM, chciałbym tez

    A zeby być dokładniejszy - nie działa dolna czesc ekranu oraz przyciski
    (home oraz lewy i prawy), przez co nie moge wejsc w smsy, aplikacje (skrot
    jest na dole na pasku), jak juz cos włacze to nie moge wyjsc z aplikacji
    etc.

  • 3. Data: 2015-09-07 12:33:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-06 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > jest na dole na pasku), jak juz cos włacze to nie moge wyjsc z aplikacji

    Jak nie możesz wejść do ustawień/menu to chyba sprzęt nadaje się już
    tylko do śmietnika.

  • 4. Data: 2015-09-07 12:39:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-06 18:00, Budzik wrote:
> [...]
    > jest na dole na pasku), jak juz cos włacze to nie moge wyjsc z aplikacji

    Szukales w sklepie aplikacji typu remote? Byc moze znajdziesz jakas,
    ktora rozwiaze Twoj problem. Moze tez warto poszukac innej aplikacji
    ktora przesnienie/zduplikuje niedostepne przyciski lub oboroci ekran o
    180st? Probowales dzialac w trybie landscape?

  • 5. Data: 2015-09-07 18:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Jak nie możesz wejść do ustawień/menu to chyba sprzęt nadaje się już
    > tylko do śmietnika.

    Moge:
    - klikac górną czesc monitorka
    - niestety po obroceniu nie dzieje sie automatyczny rotate w ten sposób
    zeby wejscie do programów było na srodku
    - moge zjechac górna belke na dół - tam jest dostep do ustawien
    - jak mi wyskoczy jakis komunikat to pewnie bede mogł zaakceptowac jakies
    polaczenie
    - mam na nim zainstalowanego teamviewera - tylko nie wiem skad podejrzec
    numer...
    - sa jakies programy ale jak wejsc do sklepu googla skoro nie mam
    wyciagnietego na pulpit skrótu...

    Na razie kupiłem przejsciówke zeby podejrzec myszke, ale podejrzewam, ze
    bez OTG myszka nie zadziała - spróbowac warto bo przejsciowka kosztuje 5zł
    :)

  • 6. Data: 2015-09-07 18:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik atm ...@v...pl ...

> [...]
    > ktora przesnienie/zduplikuje niedostepne przyciski lub oboroci ekran o
    > 180st? Probowales dzialac w trybie landscape?

    aplikacje sa ale takie gdzie musisz klienta zainstalowac najpierw na
    komórce.
    A jak mam to zrobic jak nie moge wejsc w programy bo skrot jest na dole a
    akurat tam nie mam klikalnosci? Moze jakis inny sposób?

    Obracanie działa w aplikacjach tylko o 90 stopni, ale niestety na pulpicie
    nie działa w ogóle.

    Landscape? Juz doczytuje co to jest :)

  • 7. Data: 2015-09-07 18:12:35
    Od: atm <...@v...pl>

    > Obracanie działa w aplikacjach tylko o 90 stopni, ale niestety na pulpicie
    > nie działa w ogóle.
    >
    > Landscape? Juz doczytuje co to jest :)

    Nie szukaj, to wlasnie obracanie o 90st, do poziomu.

  • 8. Data: 2015-09-08 13:58:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Sep 2015 16:00:51 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    (skrot
    > jest na dole na pasku), jak juz cos włacze to nie moge wyjsc z

    Dotyk nie działa czy ekran czarny? Jak tylko dodtk to podłącz mysz
    usb.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-09-08 15:10:00
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-07 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > bez OTG myszka nie zadziała - spróbowac warto bo przejsciowka kosztuje 5zł

    To niewiele. Ale gdyby się udało z tą myszą, to zainstaluj na kompie i
    telefonie program MyPhoneExplorer i SMSy można obsługiwać.

  • 10. Data: 2015-09-08 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Dotyk nie działa czy ekran czarny? Jak tylko dodtk to podłącz mysz
    > usb.

    Dotyk i to tylko na czesci ekranu.
    O myszce pisałem w innym poscie - zamówiłem przejsciówke i czekam,
    aczkolwiek podejrzewam, ze moze nie zadziałac bo to chyba tylko w
    telefonach z OTG?
    A moj chyban ie ma... Sprawdze :)