  • Data: 2009-05-10 20:53:12
    Temat: Re: Telefon z ekranem dotykowym
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > skaruzg pisze:
    > Powyższe warunki, za wyjątkiem gniazdka jack (audio na USB) spełnia HTC
    > Kaiser (TyTN II) - bardzo udana konstrukcja. Dzisiaj kupisz go już za
    > jakieś 700-800 zł, jak poszukasz okazji to nawet taniej.

    > Wspominałeś co prawda, że nie chcesz zwykłej klawiatury ani sliderów,
    > jednak nie wiem do końca co masz na myśli. Kaiser to też swego rodzaju
    > slider, ale rozsuwasz go po odwróceniu o 90 stopni, po wysunięciu pełnej
    > (bardzo wygodnej) klawiatury QWERTY zmienia się również orientacja
    > ekranu. Możesz go odchylić robiąc z urządzenia "małego laptopa". :)

    Wygląda ok, funkcjonalność też taka jakbym potrzebował, ale... wymiary dość
    spore, a dokładniej chodzi o grubość. Ma 19 mm a moja Nokia 6230i 20, czyli
    praktycznie to samo. Myślałem o czymś "mniejszym" aby w kieszeni nie wypychało.
    Niemniej dzięki za sugestię, Ale wezmę go na listę rezerwową.

    > Samsung Omnia nie ma wcale klawiatury sprzętowej, a odpowiednią kciukową
    > klawiaturę ekranową (choćby taką wzorowaną na iPhone) możesz
    > doinstalować do prawie każdego urządzenia z WM.

    O doinstalowaniu nie myślałem, warto widzieć.