  • Data: 2015-06-30 20:43:26
    Temat: Re: Telefony z rodziny HTC
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-30 o 17:35, Borneq pisze:

    > Ja nie liczę na ofertę operatorów, ale kupuję na Allegro. Nie słyszałem
    > o Xiaomi

    To nim odpowiesz, to dosłysz. Google obsługiwac potrafisz?

    > ale czy rzeczywiście warto kupić na przykład zamiast Samsunga
    > Galaxy?

    Odpowiadając doprecyzuj KTÓRY Galaxy :> Szklana kula mi nie działa.

    > (Dużą zaletą jest dual-sim)
    > Na Allegro 16 gigowe są zarówno za 600 jak i za 2050 zł

    No są. Widać nie wiesz czego chcesz. Zdecyduj się może i najpierw
    poczytaj PO CO jest pamięć 4,8,16 giga w zalezności od marki telefonu.
    To nie są Ajfony :>

    Punkty (tematykę) zapytań ci podałem. Określ się najpierw do tego a
    potem możemy dyskutować.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.