  • 1. Data: 2015-06-27 09:52:31
    Temat: Telefony z rodziny HTC
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
    Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
    Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

  • 2. Data: 2015-06-27 10:11:18
    Temat: Re: Telefony z rodziny HTC
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 09:52, Borneq pisze:
    > Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
    > Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
    > Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

    Raczej nie Mini, ale chętnie DualSIM

  • 3. Data: 2015-06-27 11:12:54
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 10:11, Borneq pisze:

    > Raczej nie Mini, ale chętnie DualSIM

    HTC One X?

  • 4. Data: 2015-06-27 11:38:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-27 11:12, Borneq wrote:

    > HTC One X?

    Poszukaj dodatkowych informacji w sieci na temat One X. Z tego co
    pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
    rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia
    https://www.ifixit.com/Device/HTC_One_X
    Podobnie jak chyba wszystkich najnowszych flagowcow HTC.
    Jakisczas temu kupilem LG G2 i jestem bardzo zadowolony.
    Jedyny mankament to wbudowana pamiec, niby 16GB ale w praktyce cos ok 11GB.

  • 5. Data: 2015-06-27 16:39:58
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 11:38, atm pisze:
    > pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
    > rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia

    A który HTC nie ma problemu z grzaniem?

  • 6. Data: 2015-06-27 21:35:25
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-27 16:39, Borneq wrote:

    > A który HTC nie ma problemu z grzaniem?

    W ten sposob sugeruje, ze moze warto zainteresowac sie produktami innych
    firm :]

  • 7. Data: 2015-06-27 22:20:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
> [...]
    > Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
    > Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16

    Może lepiej się zainteresuj firmą LG, wyglądają lepiej niż HTC.

  • 8. Data: 2015-06-28 07:24:22
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 21:35, atm pisze:
    > W ten sposob sugeruje, ze moze warto zainteresowac sie produktami innych
    > firm :]

    Ja preferuję firmę Samsung i produkty Samsung Galaxy, ale inna osoba
    przyzwyczajona jest do HTC.

  • 9. Data: 2015-06-28 08:27:07
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Borneq
    naskrobał(a):

    > Ja preferuję firmę Samsung i produkty Samsung Galaxy, ale inna osoba
    > przyzwyczajona jest do HTC

    Ja jestem zwolennikiem HTC. Jako pierwszego miałem Wildfire, potem One
    (tego pierwszego One), a obecnie od ponad roku Desire 500. I wszystkie
    sobie chwale. A co do przegrzewania? Nie zauważyłem takiej przypadłości,
    może dlatego że do grania używam Komputera a nie telefonu?

    Natomiast Samsunga cenię jako konstruktora niezawodnych tabletów.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

  • 10. Data: 2015-06-28 10:08:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-06-28 07:24, Borneq wrote:

    > Ja preferuję firmę Samsung i produkty Samsung Galaxy, ale inna osoba
    > przyzwyczajona jest do HTC.

    Rozumiem, z tym ciezko dyskutowac. W kazdym razie nie podoba mi sie to,
    ze najnowsze modele flagowcow HTC robi na zasadzie drogich jednorazowek.
    Pchaja do srodka duzo kleju i jednorazowych sreberek.
    iPhone przy nich to zestaw Adama Slodowego.
    Co do przegrzewania, w przypadku One X sądze, ze temat do przeanalizowania:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=htc+one+x+heatin
    g+problem
    Jedno z rozwiazan sugeruje wlaczenie trybu ekonomicznego dla procesora i
    wylaczenie transferu GSM.... ale moze pojawilo sie bardziej cywilizowane
    rozwiazanie, nie wnikalem. Moja przygoda z HTC skonczyla sie na
    pierwszym Desire.