    From: EM <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Temat nieeloktroniczny
    Date: Wed, 24 Sep 2014 08:17:38 +0200

    > Ja dostaję nie więcej jak 10-20 na dzień a konto mam od lat. Szanuj swoje
    > konto i nie obwieszczaj go gdzie popadnie, to spam z czasem zmaleje. A do
    > poczty używaj klienta mailowego z Opery 12.16 lub 12.17. Ma zarządzanie
    > spamem (i nie tylko) całkiem do rzeczy. IMO nie ma lepszego mailera.
    Witam
    Ja od lat używam konta na onecie i podaję go m.in. tutaj jawnie. Nie mam
    nadmiaru spamu na nim. Szczerze mówiąc wkurza mnie to, że już prawie
    nikt nie podaje swoje maila na grupach dyskusyjnych. Co prawda grupy
    nieco umarły. Sam z nich zrezygnowałem na dłuższy czas, gdy onet
    zrezygnował z serwera grup dyskusyjnych.

    Teraz udało mi się w końcu znaleźć serwer newsów bez logowania -
    news.atman.pl. Akurat miałem potrzebę subskrybować pewną grupę.

    Natomiast na innym koncie (o2) mam mnóstwo spamu właśnie o tym rzekomym
    zarabianiu. Też bym się chętnie tego pozbył.
    Najgorsze w tym jest to, że jeśli ustawimy jakieś automatyczne filtry,
    to prędzej czy później trafi do spamu jakaś ważna wiadomość.

    Pamiętam też kiedyś takie wydarzenie, że gdzieś na świecie padł jakiś
    serwer i spam nagle zmniejszył się o 2/3 albo i więcej.

    EdiM