  • 1. Data: 2010-11-15 14:03:05
    Temat: Temat zarowek.
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Hej.
    Zmienilo sie cos w temacie zarowek? Tzn. moze jakis producent wypuscil
    cos lepszego niz produkty do tej pory polecane? Mialem Night Guide,
    swieca fajnie ale bardzo malo trwale. Moze polecicie cos lepszego co
    swieci sensowne w reflektorze soczewkowym? Bo obecnie zamontowalem na
    szybko jakies Tungsramy i swieci to w nocy tragicznie z jakas zolta
    poswiata. Wolalbym cos co daje jasne, biale swiatlo i ma sensowna
    trwalosc, zadnych zarowek tuningowych, niebieskich i pseudo-ksenonow.

    ps. Jest jakis producent, ktory oferuje zestawy xenonow do Audi A4 B6
    2004, ktore sa legalne? Czytalem o firmie Well-Done ale jakos sie nie
    doczytalem czy spelniaja wszystkie wymogi i czy maja do mojego auta.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-11-15 14:05:39
    Temat: Re: Temat zarowek.
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    są 3 rozwiązania:
    - światła dzienne
    - phillips longlife
    - osram ultralife

    Paweł

  • 3. Data: 2010-11-15 14:08:14
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:ibrb2o$qul$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > 2004, ktore sa legalne? Czytalem o firmie Well-Done ale jakos sie nie
    > doczytalem czy spelniaja wszystkie wymogi i czy maja do mojego auta.

    Niby Osram wypuścil swojego Night Breakera z dopiskiem Plus co ma oznaczać
    m.in zwiększoną trwałość ale na ile to zabieg marketingowy a na ile
    rzeczywistość to nie wiem. Sam zamontowałem dopiero jakieś 2 mc-e temu więc
    to za krótko żeby już coś powiedzieć. Świecą napewno lepiej niż na
    standardowych.

  • 4. Data: 2010-11-15 14:17:25
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-11-15 14:03, Maciej Browarczyk pisze:
    > Hej.
    > Zmienilo sie cos w temacie zarowek? Tzn. moze jakis producent wypuscil
    > cos lepszego niz produkty do tej pory polecane? Mialem Night Guide,
    > swieca fajnie ale bardzo malo trwale.

    masz wybór - albo jasno, albo długo. Miałem Philipsy NigtGuide H4, ale
    osobiście wolę jednak Philips X-treme, mimo że mniej trwałe (u mnie
    świeciły rok). Teraz wyszła chyba jakaś ich nowsza wersja, ponoć jeszcze
    lepiej świecąca (ale zapewne jeszcze krócej).

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2010-11-15 15:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w
> [...]
    > trwałe (u mnie świeciły rok). Teraz wyszła chyba jakaś ich nowsza
    > wersja, ponoć jeszcze lepiej świecąca (ale zapewne jeszcze

    I znow sie upierdliwie przypomne ze strumien swietlny zarowek
    samochodowych jest okreslony norma, a dopuszczale odchylki to tylko
    15% ..

    J.

  • 6. Data: 2010-11-15 15:21:04
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-11-15 15:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w
    >
    > I znow sie upierdliwie przypomne ze strumien swietlny zarowek
    > samochodowych jest okreslony norma, a dopuszczale odchylki to tylko 15% ..

    Jarku - po pierwsze to geometria włókna - światło może padać więcej w
    jedno miejsce a mniej w drugie albo na odwrót.
    Po drugie - czy widziałeś kiedyś żarówki NightGuide w akcji?
    One świecą na lewo lekko żółtawo, na środek biało, na prawo lekko
    niebieskawo.. Jednemu to pasuje, innemu nie..
    http://img64.imageshack.us/i/nightguide1.jpg/
    http://img63.imageshack.us/i/nightguide2.jpg/

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2010-11-15 21:00:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2010 15:21:04 +0100, Michał Baszyński wrote:

    >Jarku - po pierwsze to geometria włókna - światło może padać więcej w
    >jedno miejsce a mniej w drugie albo na odwrót.

    Geometria tez jest okreslona, choc tam chyba troszeczke manipulowac
    mozna.

> [...]
    >One świecą na lewo lekko żółtawo, na środek biało, na prawo lekko
    >niebieskawo.. Jednemu to pasuje, innemu nie..

    A to nie jest wlasciwosc tego reflektora ?
    Ale to by trzeba zdjecie na bialej scianie i z inna zarowka dla
    porownania.

    J.

  • 8. Data: 2010-11-15 21:05:55
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > A to nie jest wlasciwosc tego reflektora ?
    > Ale to by trzeba zdjecie na bialej scianie i z inna zarowka dla
    > porownania.

    To cecha tych żarówek. Tak mają i takie były założenia. "3 color safety."

    --
    KiG

  • 9. Data: 2010-11-15 21:18:55
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:ibrb2o$qul$1@node1.news.atman.pl...
    > Hej.
    > Zmienilo sie cos w temacie zarowek? Tzn. moze jakis producent wypuscil

    do soczewek wyłącznie xenony. Żarówki typu "Premium" to w tym przypadku
    wydawanie kasy które nie przyniesie proporcjonalnego do wydatku efektu.
    Soczewki w starym audi masz pewnie wypalone, więc od ich regeneracji
    należałoby rozpocząć temat.

    Wszystkie xenony będą nielegalne

    pozdrawiam
    http://swiatla.arbiter.pl/

  • 10. Data: 2010-11-15 22:59:12
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-11-15 21:00, J.F. pisze:

    > A to nie jest wlasciwosc tego reflektora ?
    > Ale to by trzeba zdjecie na bialej scianie i z inna zarowka dla
    > porownania.

    jeśli będzie we Wrocławiu w jakimś sensownym terminie spot grupowy to
    mogę Ci taką przynieść do obejrzenia - masz w niej specjalnie lokalnie
    delikatnie podbarwioną bańkę
    http://tnij.org/nightguide

    --
    Pozdr.