    From: "VSS" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Termokamera ile to może kosztować?
    Date: Thu, 4 Mar 2010 22:15:39 +0100

    dobra kamera termowizyjna musi kosztować. te które ja miałem w rękach
    kosztowały około 15 tysięsy i miały dość duże odświeżanie obrazu, rzędu
    25Hz. tanie kamery termowizyjne mają odświeżanie 5-7Hz co zmiejsza komfort
    pracy. co do lutowania to powinno wystarczyć choc ja układy BGA przy pomocy
    stacji Pace ThermoFlo 10 lat temu lutowałem bez kamery, uzywałem tylko
    mikroskopu do pozycjonowania.

    --
    VSS
    http://vss.pl