    From: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Date: Mon, 04 Jan 2010 09:14:39 +0100

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello all,
    >
    > http://easyelectronics.ru/izgotovlenie-pechatnyx-pla
    t-videourok-nomer-dva.html

    > Już pal licho to "cynowanie" stopem Rosego (chyba nielegalne w
    > Polsce?) - ale użycie papieru po naklejkach jako podkładu do
    > termotransferu bez moczenia mnie na kolana rzuciło.

    Stosuję taki papier od pewnego czasu. Najlepiej jak będzie to papier
    podkładowy z dużej naklejki A4. Przy małych etykietkach nacięcia są na
    tyle głębokie, że po odbiciu tonera na płytkę wyraźnie na ścieżkach
    widać linie nacięć i w tym miejscu lubi podtrawiać. Fajne jest to, że po
    przejściu przez laminator nie muszę nawet papieru odrywać, sam odpada.
    Druga sprawa, to laminator musi mieć bardzo wolny posuw inaczej płytka
    jest wyraźnie niedogrzana i mimo, że cały toner przechodzi na laminat,
    to jest on dość delikatny.

    Pozdrawiam
    Grzegorz