    From: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Date: Mon, 04 Jan 2010 10:13:28 +0100

    Grzegorz Kurczyk pisze:
> [...]
    t-videourok-nomer-dva.html

    > Stosuję taki papier od pewnego czasu. Najlepiej jak będzie to papier
    > podkładowy z dużej naklejki A4. Przy małych etykietkach nacięcia są na
    > tyle głębokie, że po odbiciu tonera na płytkę wyraźnie na ścieżkach
    > widać linie nacięć i w tym miejscu lubi podtrawiać. Fajne jest to, że po
    > przejściu przez laminator nie muszę nawet papieru odrywać, sam odpada.
    > Druga sprawa, to laminator musi mieć bardzo wolny posuw inaczej płytka
    > jest wyraźnie niedogrzana i mimo, że cały toner przechodzi na laminat,
> [...]

    Może po zdjęciu papieru dogrzać płytke aby toner sie dobrze wtopił. A że
    dobrze schodzi to zapewne "wina" powierzchni specjalnej papieru w końcu
    ma sie dobrze odklejać. Moim zdaniem to przełom (a czemu kolego sie nie
    pochwaliłeś wcześniej i trzeba się dowiadywać od Rosjan ?).

    Jednak ci Rosjanie umieją dobrze kombinować. Jak my, no cóż tez
    Słowianie :-).

    Przy okazji w komentarzach znalazłem dodatek do FF ściągający filmy You
    Tube na dysk,

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2584

    dziś sprawdzę bo moje łącze jest kiepskie aby kilka razy obejrzeć film.

    pozdr
    AK