eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla cd... › Re: Tesla cd...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla cd...
    Date: Sun, 25 Jun 2017 18:27:08 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <oioo8s$9e0$5@node2.news.atman.pl>
    References: <oilijk$nmg$5@node1.news.atman.pl> <oiljvn$dup$1@node1.news.atman.pl>
    <oilkmo$ecn$1@node1.news.atman.pl> <oiln7a$o3n$1@node2.news.atman.pl>
    <oim78p$g4$1@node1.news.atman.pl> <oimc0f$ccm$1@node2.news.atman.pl>
    <oinn0q$dl7$4@node1.news.atman.pl>
    <1f5ujsl8fl1k5.1e8mee8bl8vx7$.dlg@40tude.net>
    <oio9c8$e8b$1@news.agh.edu.pl> <oioa02$1k7$1@node2.news.atman.pl>
    <oiodf6$hmu$1@news.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1498408028 9664 83.142.196.21 (25 Jun 2017 16:27:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jun 2017 16:27:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <oiodf6$hmu$1@news.agh.edu.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608818
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.06.2017 o 15:22, Michał Jankowski pisze:

    >> Własnie wbrew pozorom nie tak łatwo. Pamiętam, że kiedyś (dawno temu)
    >> czytałem jakąś analizę i... wyszło że w poniżej 10% hamowań
    >> elektrodynamicznych napędzało coś innego niż rezystory na dachu.
    >> Problem był w znalezieniu "biorcy".
    >
    > Tramwaje mają amperomierz, wiele razy widziałem wskazania ujemne.

    Ale nie wiesz w co to idzie. A jak już pisałem (jakiś czas temu to było
    więc mogło się zmienić) najczęściej szło w opornik na dachu.

    >> W sumie ciekawe jak to w metrze i na kolei wypada, bo dawno się nie
    >> interesowałem, a sieć trakcyjną modernizowali ostro.
    >
    > Metro na drugiej linii miało mieć akumulatory przy stacjach, nie wiem,
    > czy to weszło.

    Ale takie trakcyjne? Wow.

    > Na pierwszej linii to działa tylko jeśli jest pod ręką
    > drugi pociąg potrzebujący energii - jak w tramwaju.

    Ale chodzi mi o to, czy można przesyłać energię między odcinkami, ale
    jak popatrzyłem to jednak nie - to prawie nigdy nie zadziała.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: