  • 131. Data: 2017-08-10 19:25:32
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pie rwszej 30-tki s a mochodów pracownikom
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 23:21, Pszemol pisze:
    > Trochę mi przeszło jak zobaczyłem kiedy będzie wersja z AWD.
    AWD... czyli ile silników? 2 czy 4?

    Robert

  • 132. Data: 2017-08-10 20:29:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > AWD... czyli ile silników? 2 czy 4?

    Dwa, na każdą oś jest jeden plus coś w rodzaju dyferka z przekładnią
    pozwalającą silnikowi kręcić się ciut szybciej niż kręci się ośka.

    https://goo.gl/images/NCVtBX

  • 133. Data: 2017-08-10 21:05:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 20:29, Pszemol pisze:

    > Dwa, na każdą oś jest jeden plus coś w rodzaju dyferka z przekładnią
    > pozwalającą silnikowi kręcić się ciut szybciej niż kręci się ośka.
    >
    > https://goo.gl/images/NCVtBX

    Te dwa srebrne walce są jednym silnikiem? Czy tylko jeden jest silnikiem
    a drugi...?

    Robert

  • 134. Data: 2017-08-10 21:14:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Te dwa srebrne walce są jednym silnikiem? Czy tylko jeden jest silnikiem
    > a drugi...?

    Robercie, gdzieś tam w sieci znajdziesz rysunek z przekrojem - jeśli Cię to
    interesuje.

  • 135. Data: 2017-08-10 21:25:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 21:14, Pszemol pisze:

    > Robercie, gdzieś tam w sieci znajdziesz rysunek z przekrojem - jeśli Cię to
    > interesuje.

    Interesuje. Czyli to jest prądnica :-)
    https://evannex.com/blogs/news/how-does-an-electric-
    car-work
    Myślałem, że silnik do tego wykorzystują.

    Robert

  • 136. Data: 2017-08-10 21:45:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Interesuje. Czyli to jest prądnica :-)
    > https://evannex.com/blogs/news/how-does-an-electric-
    car-work
    > Myślałem, że silnik do tego wykorzystują.

    Po filmie już wiem.
    https://youtu.be/3SAxXUIre28
    To jest jednak falownik. A silnik działa też jako prądnica.

    Robert

  • 137. Data: 2017-08-10 22:53:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    car-work

    > Po filmie już wiem.
    > https://youtu.be/3SAxXUIre28
    > To jest jednak falownik. A silnik działa też jako prądnica.

    Piękne wideo, Robercie - dzięki, że podzieliłeś się z nami tym znaleziskiem
    :-)