  • Data: 2016-07-05 15:09:21
    Temat: Re: Tesla - wypadek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.07.2016 22:45, Marcin wrote:

    > I tak na przebieg tesli na autopilocie (130 milonow mil) to 1 zabity
    > jest znacznie lepiej niz srednia dla USA (94 milionow mil):
    > http://www.extremetech.com/extreme/231097-tesla-reco
    rds-its-first-autopilot-fatal-crash-nhtsa-opens-inve
    stigation

    > Wiec i tak bezpieczniej jest jechac tesla niz zwyklym samochodem.

    Na razie to mamy jedną próbkę, co powoduje, że statyscznie jest ona
    zupełnie bezwartościowa. Mogło na to wpłynąć milion rzeczy a nie
    autopilot. Nie jestem też pewien czy te 130 milionów to rzeczywiście na
    autopilocie, czy po propstu przejechane przez teslę.

    > Do tego podobne wypadki do tego ktory sie zdarzyl w Tesli zdarzaja sie
    > od wielu lat i jakos nie daje sie ich skutecznie wyeliminowac a w Tesli
    > jezeli poprawia soft to podbny wypadek nie powinien sie powtorzyc.

    To zdarzy się inny. Dopóki autopilot będzie "autopilotem" dopóki mu
    pasuje, a potem radź sobie sam, to jest to takie samo oszustwo jak
    "produkty kolekcjonerskie"

    > Cos jak w samolotach pasazerskich. M.in. dzieki automatyzacji ktora
    > eliminuje rutynowe bledy pilotow poprawilo sie bezpieczenstwo lotow
    > pasazerskich.

    Z tym, że w samolotach autopilot nie wyłacza się od tak pół sekundy
    przed kolizją.

    Shrek