    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tester kabli antenowych
    Date: Thu, 4 Aug 2016 15:33:14 +0200

    W dniu 2016-08-03 o 23:21, Pawel pisze:
> [...]
    > gniazdami RTV w pokojach.
    >
    > Jakby byla jakas kablowka, to zamiast sygnalu z gniazda RTV (z klatki)
    > bylby podlaczony modem z kablowki i sygnal RTV z tego modemu szedlby do
    > gniazdek ktore bylyby polaczone z pokojami.
    >
    > ANTENA_DACH ---> gniazdo RTV(pomieszczenie gospodarcze)--\
    > ---
    > Modem od kablowki----------------------------------------/
    >
    > ---kabel_antenowy--gniazdo_RTV(pomieszczzeenie gospodarcze-polaczone z
    > zpokojem) ---kabel antenowy do pokoju---gniazdo RTV w pokoju---TV/Radio.
    >
    > Mam nadzieje, ze wystarczjaco jasno sie wyrazilem.

    Są gniazda przelotowe i końcowe:
    http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=20

    Nie bardzo siedzę w temacie, ne wiem, czy jeszcze nadal używane są
    przelotowe. Dawniej były używane w instalacjach zbiorczych w blokach.

    > Pierwotnie, myslalem ze jeszcze da sie zrobic cos takiego, ze jakby sie
    > jednak trafil jakis modem kablowy ktory z jakiegos powodu musialby byc
    > przy TV, to kabel z tego modeemu wkladaloby sie do gniazdka w scianie i
    > w tym pomieszczeniu gospodarczym laczyloby sie dwa gniazdka z dwoch
    > pokoji i sygnal z tego modemu szedlby do gniazdka w innym pokoju. Chodzi
    > o to, zeby nie nosic modemu, czy jakieegos innego urzadzenia jakby
    > sygnal byl potrzebny w innym pomieszczeniu.

    Trzeba by zastosować gniazda przelotowe. Chyba do zrobienia.

    > Ten pomysl z tego co mowil kolega z grupy, to nie da sie raczej
    > zrealizowac, bo te gniazdka podtynkowe z gniazdkami RTV blokuja sygnal
    > wejsciowy.

    Rodzajów gniazd jest cała masa. Są też bez tłumików i filtrów.

    >(...)
    >>
    > Poszukam tego jutro, bo dzisiaj juz pozno.

    Tutaj:
    http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_antenow
    ych_tv_sat_wlan_gsm_schematy.htm

    --