    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tester kabli antenowych
    Date: Mon, 8 Aug 2016 13:24:58 +0200

    W dniu 2016-08-03 o 23:21, Pawel pisze:
    > Jest mieszkanie. W mieeszkaniu jest pomieszczenie gospodarcze. Chcialem
    > wywalic wszystkie urzadzenia typu router, jakies modemy kablowe itp do
    > tego pomieszczenia. Myslalem nad takim czyms.
    > Do tego pomieszczenia gospodarczego dochodzi
    > skreetka/swiatlowod/sygnal_RTV_z_anteny z jakieejs centralki na klatce.
    > Wszystko byloby w jednym miejscu.
    > Z tego pomiesczenia wychodza kable sieciowe/antenowe do pokoi.
    > Co do sieci, to nie ma problemu. Skretka z netem do routera i od routera
    > do gniazdka i dalej do pokoi.

    mam nadzieję, że myślimy o tym samym - czyli gwiazda

    > Z RTV jest troche problemu. Jakby nie bylo kablowki, to sygnal RTV ktory
    > bylby doprowadzony z klatki do gniazdka w pomieszczeeniu gospodarczym,
    > bylby polaczony kablem z gniazdami RTV ktore by byly polaczone z
    > gniazdami RTV w pokojach.
    >
    > Jakby byla jakas kablowka, to zamiast sygnalu z gniazda RTV (z klatki)
    > bylby podlaczony modem z kablowki i sygnal RTV z tego modemu szedlby do
    > gniazdek ktore bylyby polaczone z pokojami.

    sorry, ale piszesz dość chaotycznie i nie jasno, ale masz prawo
    się nie znać. jeśli się nie znasz to może być Ci ciężko to zrobić
    samemu.
    jednocześnie postaram się pomóc.
    jak piszesz, że z siecią nie ma problemu to ja odpowiem, że z tv też ;)
    też się robi w gwiazdę. nie wiem po co się skupiać na gniazdach, to są
    elementy zakończeniowe, ale można je w wyjątkowych sytuacjach użyć,
    (np. kanał zwrotny).
    to nie prawda, że nie będą działać. gniazdo jo nic innego jak układ filtrów.
    z tego co napisałeś niewiele zrozumiałem. napisz do mnie na priv,
    a postaram się coś doradzić.