  • Data: 2012-10-19 01:33:45
    Temat: Re: Tethering w iPhone 4S
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 00:31:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ach tak... ;->
    > Ale na innych telefonach da się? Pytam w kontekście stwierdzenia, które
    > padło w tym wątku: "Tak czy inaczej nie jest to kwestia iOS". Bo z tego,
    > co napisałeś wynika, że jednak jest.

    To nie jest funkcja ktora jest dostepna w kazdym OS, chyba nawet nie jest
    to kwestia programu - bo wymaga dosc zaawansowanych funkcji dostepu do
    sieci ze strony OS.

    Wiec cos mi sie wydaje ze zasadniczo iOS nie jest tu jakims wielkim
    wyjatkiem ... jesli jednak wierzyc Mackowi, to pomysleli o tym .. tylko
    pomysleli w stylu Apple, znaczy sie jak golab o parapecie :-)

    J.