  • 1. Data: 2012-10-17 15:34:06
    Temat: Tethering w iPhone 4S
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Bry,
    zupelnie przypadkiem znalazlem jakies dziwne rozwazania na temat blokowania
    tetheringu przez operatorow, czy nawet przez Jabcoka. Prawda to? Interesowaloby mnie
    ewentualnie odpalenie hotspota WiFi, w Orange PL.
    TIA,
    M.

  • 2. Data: 2012-10-17 19:37:18
    Temat: Re: Tethering w iPhone 4S
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Maciek." <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > blokowania tetheringu przez operatorow, czy nawet przez Jabcoka. Prawda
    > to? Interesowaloby mnie ewentualnie odpalenie hotspota WiFi, w Orange PL.

    Co dziwnego w chęci operatora do obłupienia z kasy klienta?? :D

    To prawda, Apple operatorom to zadanie ułatwia puszczając tethering jako
    opcja za którą op może Cie skasować większą kasę...

    Ja mam tak niestety w AT&T w USA.

  • 3. Data: 2012-10-17 20:02:48
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Co dziwnego w chęci operatora do obłupienia z kasy klienta?? :D

    To jest dopiero miłość. Ogryzek wali Cię w tyłek, a Ty się z tego
    cieszysz...

    > To prawda, Apple operatorom to zadanie ułatwia puszczając tethering jako
    > opcja za którą op może Cie skasować większą kasę...

    A ten nieudany i nieużywalny android ma to w standardzie i to za darmo...

    > Ja mam tak niestety w AT&T w USA.

    To dla Twojego dobra, powinieneś się cieszyć.

  • 4. Data: 2012-10-17 20:32:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > To jest dopiero miłość. Ogryzek wali Cię w tyłek, a Ty się z tego cieszysz...

    Nie, nie ciesze sie z tego ze musze placic za tethering...
    Raduje mnie fakt ze ktos sie dziwi ze operator znalaz jeszcze jeden sposob
    na robienie kasy...

    > A ten nieudany i nieużywalny android ma to w standardzie i to za darmo...

    E tam... Tez operatorzy próbuja kasowac za tethering dodatkowo.

    > To dla Twojego dobra, powinieneś się cieszyć.

    Chyba niezbyt dobrze sie czujesz?

  • 5. Data: 2012-10-17 21:02:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > E tam... Tez operatorzy próbuja kasowac za tethering dodatkowo.

    Raczej tylko w Juesej. W Polsce jeszcze nie zapłaciłem złotówki.

  • 6. Data: 2012-10-17 22:01:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Raczej tylko w Juesej. W Polsce jeszcze nie zapłaciłem złotówki.

    Tak czy inaczej nie jest to kwestia iOS / Android a zapędów operatora.

  • 7. Data: 2012-10-17 22:07:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 20:01:42 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Tak czy inaczej nie jest to kwestia iOS / Android a zapędów operatora.

    moze ios jako jedyny umozliwia latwa identyfikacje takich polaczen :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-10-17 22:13:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > moze ios jako jedyny umozliwia latwa identyfikacje takich polaczen :-)

    Radza sobie z tym doskonale bez pomocy - kolega niedawno musial zaplacic
    sporo wiecej wlasnie za tethering. A ma tel z andkiem w US Cellular.

  • 9. Data: 2012-10-18 15:37:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Raczej tylko w Juesej. W Polsce jeszcze nie zapłaciłem złotówki.

    to uruchom sobie tethering na prepaidzie w TMobile albo w Orange.

  • 10. Data: 2012-10-18 15:47:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-18 15:37, Maciej Bebenek pisze:

    > to uruchom sobie tethering na prepaidzie w TMobile albo w Orange.

    Mowa była chyba o opłacie ekstra za sam fakt tetheringu a nie za
    jednostkę danych?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"