  • 1. Data: 2009-03-19 07:13:35
    Temat: Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jakoś rok temu mając dosyć wymuszających
    i zajeżdżających drogę palantów (trafiali mi się średnio
    5x w miesiącu) zakupiłem głośną trąbę taką oto:

    http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/213
    7

    Działa idealnie, pomogło jak ręką odjął :P
    Sprowadzałem niedawno parę sztuk dla kolegów,
    i jak to jest z kolegami, część z nich w podzięce
    za moje zaangażowanie olała temat i nie odebrała sprzętu.

    Mam jeszcze 3 czy 4 sztuki do odstąpienia,
    kosztowały wraz z przesyłką 110 zł/sztuka.
    Jeżeli ktoś byłby chętny na takie ustrojstwo
    proszę o info, jak nie będzie to wrzucam na aukcje
    za tydzień.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-03-19 08:19:56
    Temat: Re: Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/213
    7

    > Działa idealnie, pomogło jak ręką odjął :P

    Doskonaly pomysl, przymierzam sie do zblizonego rozwiazania. Jedno pytanie:
    jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem sie dzwieku?
    Slyszalem ze jest spora.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-03-19 08:38:10
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    >
    > Doskonaly pomysl, przymierzam sie do zblizonego rozwiazania. Jedno
    > pytanie: jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem

    sobie do Liścia zadzwoniłem i twierdzi, że nie zauważalna,

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 4. Data: 2009-03-19 08:39:44
    Od: f...@...dk

    On 19 Mar, 09:19, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem sie dzwieku?
    > Slyszalem ze jest spora.

    w opisie z linku powyzej:
    "Reaction time: less than 90 milli-seconds"

    --
    texen
    fzs600 w-wa

  • 5. Data: 2009-03-19 08:43:48
    Temat: Re: Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <f...@...dk> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > w opisie z linku powyzej:
    > "Reaction time: less than 90 milli-seconds"

    Pieknie dziekuje Ci za cytat niemniej, jesli wolno, bardzo interesuje mnie
    praktyczna opinia.

  • 6. Data: 2009-03-19 09:11:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Lisciasty wrote:
    (...)

    Ja byłbym zainteresowany

    Adres mailowy do kontaktu podany niżej (prosze czytać od tyłu ;-) )
    l...@o...ro.sey

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-03-19 09:25:35
    Od: f...@...dk

    On 19 Mar, 09:43, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!<f...@...dk> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Pieknie dziekuje Ci za cytat niemniej, jesli wolno, bardzo interesuje mnie
    > praktyczna opinia.

    prosze bardzo.

    a mnie interesuje jeszcze jedna rzecz:
    jak chcesz delikatnie bipnac na kogos (np. pieszego) to czy goscia od
    razu zwala z nog czy jest mozliwosc cichszego uzycia?
    czy ten klakson jest choc troche dozowalny?

    --
    texen
    fzs600 w-wa

  • 8. Data: 2009-03-19 09:39:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 19 Mar, 10:25, f...@...dk wrote:
    > a mnie interesuje jeszcze jedna rzecz:
    > jak chcesz delikatnie bipnac na kogos (np. pieszego) to czy goscia od
    > razu zwala z nog czy jest mozliwosc cichszego uzycia?
    > czy ten klakson jest choc troche dozowalny?

    Ok Panowie, odpowiadam zbiorczo ;)

    Czas reakcji na guzik jest według mnie niezauważalny,
    znaczy się, dopóki Kefir nie zadał tego pytania,
    nie zdawałem sobie sprawy że jakaś zwłoka tam jest ;)

    Delikatne bipnięcie jest możliwe, trąba nie jest
    jakoś dokuczliwie głośna, dźwięk jest wyraźny
    ale nie upierdliwy. Coś jakby syrena
    statku/lokomotywy, czyli takie
    MEEEEE połączone z MUUUUU :P

    Kwestia dostępności sprzętu. W ciągu
    tego krótkiego czasu zgłosiło się więcej
    chętnych niż posiadane przeze mnie 4 sztuki ;)
    w związku z czym pierwsi dostaną ci którzy
    zgłosili się na początku. ALE, namierzyłem
    u Angoli firemkę która toto posiada i nie krzywi
    się na wysyłkę do Bolanda, kontaktuję się z nimi
    i podam później orientacyjny koszt jakby wziąć tego
    kilka sztuk.

    Postaram się w sobotę nagrać filmik jak toto działa,
    wielkego waloru poznawczego może nie będzie,
    ale jakiś pogląd będzie można mieć.

  • 9. Data: 2009-03-19 09:42:40
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Jakoś rok temu mając dosyć wymuszających
    > i zajeżdżających drogę palantów (trafiali mi się średnio
    > 5x w miesiącu) zakupiłem głośną trąbę taką oto:

> [...]

    Ja chcę ja chcę ;)
    Czarną wersję.
    lewisa@ [tnij] poczta.onet.pl

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 10. Data: 2009-03-19 09:48:29
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Lisciasty pisze:

    > Ok Panowie, odpowiadam zbiorczo ;)
    >
    > Czas reakcji na guzik jest według mnie niezauważalny,
    > znaczy się, dopóki Kefir nie zadał tego pytania,
    > nie zdawałem sobie sprawy że jakaś zwłoka tam jest ;)

    90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

    pozdr
    DP
    TL-S