  • Data: 2024-03-04 14:21:18
    Temat: Re: Trafo sieciowe 5 V minimum 5 VA
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Ciężko zrobić ślepą próbę jak dokładnie widać różnicę...

    Ale ślepa próba, chociaż w tym kontekscie brzmi dziwnie, również ma sens.
    Klasyczne żarówki cenię sobie głównie za to, że poza światłem widzialnym
    emitują dużo podczerwieni. Lubię zimową porą czuć na twarzy i rękach
    ciepło powodowane lampą do czytania. Z zamkietymi oczami odróżnię żarówkę
    wolframową od półprzewodnikowego leda. Z otwartymi też odróżniam światło,
    choć czasem z trudem. W każdym razie technologia się tak rozwinęła, że
    nie mogę już powiedzieć, że "nie lubię".

    Jarek

    --
    Kłócił się żbik z dzikiem całe przedpołudnie,
    czy się mówi 'motocykiel' czy 'motocykl' również,