  • Data: 2007-11-05 21:16:57
    Temat: Re: Transfery na neo
    Od: "premik" <p...@s...error.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, chlopaki w netti mowia ze wszystko jest dobrze. Ogolnie dzisiaj po
    malym rozpoznaniu powiedziano mi dokladnie to samo. Korkuje sie gdzies
    pomiedzy Sieradzem a Lodzia... Pingi mam od 250-320 ms. Teraz troche puszcza
    z 2 Mbit mam 1/3 predkosci i jest lepiej ale jest 22!!! . Wczesniej transfer
    5-15kB/s :-))

    i tu UWAGA!!!

    Wszyscy ktorzy maja Internet w 043 i maja problemy REKLAMOWAC LACZA!!!

    ... z takimi parametrami lacze nie nadaje sie do niczego wiecej jak chat
    :-))

    pozdr.
    m>