  • 1. Data: 2007-09-23 13:57:52
    Temat: Transfery na neo
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Witam

    Jest sobie neo 7 mb + siec. Sieć oparta na routerze conexant. Ale za
    jasną cholerę nie idzie uzyskać transferów wyższych niż 20 kilo/s.
    Wszyscy są dopisani po NAT. Liczba userow którzy korzystają z łącza
    wynosi max 3, a czasami jest tak, że jestem sam, i też szału nie ma.
    Wie ktoś może czemu? Pozatym, przypadkiem zrobiłem nmapa na tym ip. O
    to wynik :

    Starting Nmap 4.11 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2007-09-23
    12:09 UTC
    Interesting ports on eou225.neoplus.adsl.tpnet.pl (83.20.36.225):
    Not shown: 1666 closed ports
    PORT STATE SERVICE
    21/tcp filtered ftp
    23/tcp filtered telnet
    80/tcp filtered http
    254/tcp filtered unknown
    255/tcp filtered unknown
    1024/tcp filtered kdm
    1988/tcp open tr-rsrb-p2
    6666/tcp filtered irc-serv
    6667/tcp filtered irc
    6668/tcp filtered irc
    6699/tcp filtered napster
    6881/tcp filtered bittorent-tracker
    6969/tcp filtered acmsoda
    7000/tcp filtered afs3-fileserver

    Czegoś tu naprawdę nie rozumiem

    Pzdr

  • 2. Data: 2007-09-23 14:17:53
    Temat: Re: Transfery na neo
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    Pewnie dlatego ze masz jakas nowa wersje neo (7 mb)
    i ona dopiero zacznie prawidlowo dzialac w 2009 roku.
    A.

  • 3. Data: 2007-09-23 14:19:40
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 23 Wrz, 16:17, "adm" <a...@a...pl> wrote:
    > Pewnie dlatego ze masz jakas nowa wersje neo (7 mb)
    > i ona dopiero zacznie prawidlowo dzialac w 2009 roku.
    > A.

    No nie tak za bardzo, bo zdarzyło się, że w nocy 3 dni temu, ciągnełem
    3 x 200 kilo/s

  • 4. Data: 2007-09-23 14:22:08
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Lewy pisze:

    > No nie tak za bardzo, bo zdarzyło się, że w nocy 3 dni temu, ciągnełem
    > 3 x 200 kilo/s

    no i ile to jest wg ciebie 600kB/s ? bo wg mnie to jest ~4,7Mbit/s chyba
    ze ktos tu liczyc nie umie.

  • 5. Data: 2007-09-23 14:27:19
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 23 Wrz, 16:22, K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>
    wrote:

    > no i ile to jest wg ciebie 600kB/s ? bo wg mnie to jest ~4,7Mbit/s chyba
    > ze ktos tu liczyc nie umie.

    Ale to było przez dwie godziny tak??? A tak to leci po 20 kilo, a
    gdzie reszta? Na wybory poszla?

  • 6. Data: 2007-09-23 14:36:44
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Lewy pisze:

    > Ale to było przez dwie godziny tak??? A tak to leci po 20 kilo, a
    > gdzie reszta? Na wybory poszla?

    ale twoje problemy z neostrada nie sa problemem polskiego internetu.
    zadzwon na blulajn i zglos problem. przeczytaj tez umowe ktora
    podpisales, bez czytania ;] 6Mbit to jest maksymalna przeplywnosc jaka
    mozesz osiagnac i nikt ci nie gwarantuje, ze caly czas taka przeplywnosc
    bedziesz mial.

  • 7. Data: 2007-09-23 14:54:33
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 23 Wrz, 16:36, K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>
    wrote:

> [...]
    > podpisales, bez czytania ;] 6Mbit to jest maksymalna przeplywnosc jaka
    > mozesz osiagnac i nikt ci nie gwarantuje, ze caly czas taka przeplywnosc

    Teoretycznie biorac masz racje, ale nawet przy 512 osiągam większa
    transfery ;=)

    No nic, olać ;-)

  • 8. Data: 2007-09-23 15:18:22
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2007-09-23 16:54:33, gdy Lewy napisał(a):

> [...]

    W calej rozciaglosci sie zgadzam.

    > Teoretycznie biorac masz racje, ale nawet przy 512 osiągam większa
    > transfery ;=)
    >
    > No nic, olać ;-)
    ...i tu bym sie zgodzil ;P ... a serio, to pewnie zapychasz upload i efekty
    widzisz (ewentualnie ilosc pakietow zabija ten router).

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 9. Data: 2007-09-23 18:15:38
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 23 Wrz, 17:18, Kudlacz <p...@s...invalid> wrote:

    ...i tu bym sie zgodzil ;P ... a serio, to pewnie zapychasz upload i
    efekty
    > widzisz (ewentualnie ilosc pakietow zabija ten router).

    Upload ustawiony na minimum, ale z tą drugą tezą mogę się zgodzić ;-)
    Chociaż nie tak do końca, bo w takim przypadku, tuż po restarcie
    powinno chociaż przez chwile chodzić elegancko, a tak nie jest ;-)

    Pzdr

  • 10. Data: 2007-09-23 18:30:51
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Lewy <l...@g...com> wrote:

    > Teoretycznie biorac masz racje, ale nawet przy 512 osiągam większa
    > transfery ;=)

    I niewykluczone ze tak by bylo - 512 kbit, 1 i 2 mbps wyciaga
    wiekszosc linii, przy 6 mps sa juz spore problemy, modemy sie nie
    synchronizuja, rozlaczaja, a bardzo rzadko ktokolwiek uzyskuje te
    "do 6 mbit" - przy dobrej linii konczy sie zazyczaj na ~5-5,5 mbps.

    > No nic, olać ;-)

    Albo isc na odpowiednia grupe. alt.pl.neostrada nie zapadla sie
    do czarnej dziury, a to ze &FTP podpina ludkow jak leci bez mierzenia
    parametrow linii liczac ze jak bedzie zle to sie zmniejszy [mierza
    parametry AFAIK tylko przy iDSL i drozszych uslugach] to naprawde nie
    jest problem polskiego internetu. Tylko zanim zada sie i tam pytanie
    dobrze byloby wiedziec cokolwiek o parametrach tej linii - w szczegoosci
    downstream margin i line attenuation zmierzone zgrubnie chocby takim
    domowym routerkiem jak Lucent Cellpipe czy Linksysy, bo o normalnym
    mierniku za grube pieniadze u domowego uzytkownika nie moze byc raczej
    mowy.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl