  • Data: 2016-10-03 18:54:42
    Temat: Re: Transmisja danych - low energy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > smiem twierdzic, ze nie tak znow bardzo. Wiekszosc maszyn bedzie
    > pracowac, tylko szybciej lub wolniej.
    > Jak jeszcze dostosowane do warunkow i zaprojektowane na 55Hz, to
    > raptem 10% szybciej, lub 10% wolniej.

    Operator maszyny, który sę dowie, że ma normę dzienną podniesioną
    o 10 czy 20%, będzie miał inne zdanie. Podobnie też odbierze to
    kapitalista, który nie będzie sie godził na takie uszczuplenie
    przychodów.

    > Owszem, 20% to juz sporo.
    > 10% ... ciekawe, czy by zauwazyl.

    10%, to więcej niż dwa półtony. 20% -- prawie trzy.

    > Ale tez dosc dawno pojawily sie tam precyzyjniejsze napedy.

    Miałem pochodzące stamtąd napędy, wyprodukowane tuż przed pojawieniem
    się płyt CD. Te nieprecyzyjne przetrwły więc do samego końca.

    --
    Jarek