  • Data: 2019-08-01 18:42:31
    Temat: Re: Transmiter HDMI + rozdzielacz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    heiij5$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Jeszcze jedno mi sie przypomnialo - nie masz w TV jednego gniazd
    > wejscie-wyjscie ?
    >
    > Moze gniazdo "tylko wejscie" bedzie lepsze.

    W obu TV mam po jednym wejściu dodatkowo oznaczonym ARC (Audio Return
    Channel), ale to nie do nich były podłączone kable HDMI. Dla próby
    przełączyłem je tam, ale bez efektu. Wyłączenie TV i jego ponowne
    włączenie powoduje zanik fonii

    > Ale mysle, ze czas kupic aktywny rozdzielacz - to jakis skomplikowany
    > protokol.

    I to wydaje mi się być już jedynyn rozwiązaniem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675