  • 31. Data: 2012-07-30 11:47:48
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: d...@w...pl

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 09:55:13 UTC+2 użytkownik Piotr Klimek napisał:

    > Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie
    > taką podróż.

    Akurat oponą bym się nie martwił - mozesz w końcu zaopatrzeć się w koło służące tylko
    do tego transportu z jakąś szosową, zużytą oponą i wymieniać je przed/po dłuższej
    podwózce. Od razu rozwiązuje to problem smarowania łańcucha bo nie byłoby tylnej
    zębatki. Wszystko do przeskoczenia IMO oprócz przepisów.

  • 32. Data: 2012-07-30 13:11:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-30, d...@w...pl <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    tylnej zębatki. Wszystko do przeskoczenia IMO oprócz przepisów.

    No to jak juz idziemy w tym kierunku to nie lepiej rozebrac moto, zapakowac
    a na miejscu zlozyc?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-07-30 13:41:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Jul 2012 11:11:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    tylnej zębatki. Wszystko do przeskoczenia IMO oprócz przepisów.

    > No to jak juz idziemy w tym kierunku to nie lepiej rozebrac moto, zapakowac

    Im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej sensowny wydaje mi się
    pomysł wygospodarowania miejsca i zakup jakiejś lekkiej przyczepki a
    następnie dorobienia do niej odpowiednich najazdów i uchwytów na pasy.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2012-07-31 20:52:08
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2012-07-30 09:52, Piotr Klimek pisze:

    <CIACH!>

    > Wiem, odpuściłem już ten temat.

    Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i
    dasz rade.
    I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz,
    i... bedzie Pan zadowolony.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 35. Data: 2012-08-01 08:21:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ
> [...]

    > dasz rade.
    > I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz,

    Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby
    raz na jakiś czas motura przewieźć :)

  • 36. Data: 2012-08-01 10:25:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 08:21, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby

    Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
    pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 37. Data: 2012-08-01 11:54:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 01 Aug 2012 10:25:33 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
    > pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

    Po co się tak ograniczać, lepiej od razu przesiąść się na lawetę i wozić
    na niej pojazd 4x4, motocykl i Citroena. A w razie potrzeby zjeżdzać z
    lawety odpowiednim pojazdem! Gdyby tak jeszcze laweta miała opcje
    amfibii...

  • 38. Data: 2012-08-01 12:09:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
    > pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

    Który oferuje mizerny komfort, najczęściej marne wyposażenie, słabo
    sprawdza się na mieście, dużo chleje... Ty to chyba Harleyem jeździsz,
    co? ;-)))

    de Fresz

  • 39. Data: 2012-08-01 13:32:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 12:09, de Fresz pisze:

    > Który oferuje mizerny komfort,

    Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

    > najczęściej marne wyposażenie

    nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja

    > słabo sprawdza się na mieście

    Parkowanie jak sredniej wielkosci busem ale przynajmniej nikt nie ma
    odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu

    > dużo chleje...

    Nie badz malostkowy

    > Ty to chyba Harleyem jeździsz, co? ;-)))

    Ostatnio bardzo malo, najczesciej jezdze Ulyssesem.

  • 40. Data: 2012-08-01 14:22:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

    W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu
    nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w
    Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara
    nielepsza.

    > nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja

    A dają już w standardzie, czy tylko w najdroższych opcjach wyposażenia?

    > Parkowanie jak sredniej wielkosci busem

    To ma być synonim łatwości? ;-)

    > ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo
    > na skrzyzowaniu

    Są twardziele, co przed tirami wymuszają, to pikap miałby zrobić na
    takich wrażenie? ;-)

    > Nie badz malostkowy

    Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że
    ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

    de Fresz