  • 1. Data: 2013-04-12 15:08:59
    Temat: Trochę spamowo ;o) - Tapicer motocyklowy W-wa Stare Bielany
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich potrzebujących!
    Wiem że sporo chłopaków szuka miejsca gdzie można by naprawić
    lub przerobić kanapę do swojej maszynki...
    Choć nie mam firmy, zajmuję się tym od lat w formie koleżeńskiej..
    Jeśli macie jakieś problemy w zakresie tapicerki motocyklowej z
    przyjemnością wysłucham, i zawsze coś się na to poradzi..
    Mieszkam w Warszawie w dzielnicy Stare Bielany, niedaleko Wolumenu...
    P.S..
    Tu jest link na Facebook do niektórych moich prac:
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.19810504026
    2513.47713.100001890563244&type=3&l=5f961391a3

    Krzysztof Chris Wadecki

    Kontakt:

    c...@o...pl
    503 641 027

    Pozdrawiam wszystkich i zapraszam jak by co..

    Chris....

    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

  • 2. Data: 2013-04-13 11:33:49
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Chris45" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.facebook.com/media/set/?set=a.19810504026
    2513.47713.100001890563244&type=3&l=5f961391a3

    Te szyte kanapy zawsze mi sie podobaly.
    Ale jak rozumuje to kazde takie przeszycie robi dziurki w skaju, wiec jak
    sprzet stoi na deszczu to przez te dziurki wsiaka woda w gabke i pozniej to
    wszystko tam gnije.
    Wiec sie zniechecam.
    Czy zle rozumuje?

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2013-04-13 13:37:55
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzet stoi na deszczu to przez te dziurki wsiaka woda w gabke i pozniej

    ===========
    Stary nie kombinuj ;o))))
    Mówiłem tylko że nie wyszywam haftów bo to osłabia tapicerkę.
    Dużo leprzym i bezpieczniejszym sposobem jest nadruk.
    Tak zresztą robią wszystkie zachodnie firmy.
    A tak na marginesie każda kanapa jest foliowana przed założeniem tapicerki..
    Więc się nie zniechęcaj ;o)))))

    Pozdrawiam!
    Chris...

  • 4. Data: 2013-04-13 16:18:28
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > Tak zresztą robią wszystkie zachodnie firmy.
    > A tak na marginesie każda kanapa jest foliowana przed założeniem

    Chodzilo mi nie o hafty tylko o szycie i laczenie dwoch kawalkow na obicie.

    pzdr

  • 5. Data: 2013-04-13 17:34:28
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    > Chodzilo mi nie o hafty tylko o szycie i laczenie dwoch kawalkow na
    > obicie.
    >
    > pzdr

    Szycie jest przeważnie podwójne na zakładkę, czyli jedno kryje drugie.
    Przez tyle lat jeszcze się nikt nie poskarżył co by moja kanapa przeciekała
    ;o))))
    Z resdztą co tu gadać o banałach!
    Ciepło się robi trza pojeździć!

    Do miłego!

    Chris...

  • 6. Data: 2013-04-13 19:10:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-13 17:34, Chris45 pisze:

    > Szycie jest przewa?nie podw?jne na zak?adk?, czyli jedno kryje drugie.
    > Przez tyle lat jeszcze si? nikt nie poskar?y? co by moja kanapa przecieka?a
    > ;o))))
    > Z resdzt? co tu gada? o bana?ach!
    > Ciep?o si? robi trza poje?dzi?!

    Ale na maile nie odpowiadasz...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2013-04-13 19:40:28
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale na maile nie odpowiadasz...
    >

    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

    Jeśli coś przeoczyłem to przepraszam.
    Staram się sumiennie odpisywać na wszystkie

    Chris..

  • 8. Data: 2013-04-16 12:33:40
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Jeśli coś przeoczyłem to przepraszam.
    > Staram się sumiennie odpisywać na wszystkie

    Kuczu ma rację - nie odpowiadasz :(

    ____
    tdm

  • 9. Data: 2013-04-16 15:18:49
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Jeśli coś przeoczyłem to przepraszam.
    > Staram się sumiennie odpisywać na wszystkie

    Kuczu ma rację - nie odpowiadasz :(
    ____
    tdm

    Miałem jakiś czas neta nieczynnego.