  • Data: 2016-10-28 11:48:39
    Temat: Re: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak ta linia, bo cen nie widzę, ale jaki kiedyś szukałem
    > znacznie mniejszej z Bopli to o mało sie nie zadławiłem po usłyszeniu
    > ceny. Nie wolno żuć gumy podczas rozmów z handlowcami.
    >
    > To nie ma być ładne :D

    Jak taniej to mi się kojarzy tylko Maszczyk:
    http://www.maszczyk.pl/pl/offer/view/44/1094/la-1

    Nie na kluczyk, ale to było tylko mile widziane.
    Nie wiem czy jest dość duża (to chyba największa).

    Inne skojarzenia:
    https://www.kradex.com.pl/shop?product=23&lang=pl&se
    ssion=2bede18431a862b746a2dab80153a54a

    https://www.kradex.com.pl/shop?product=853&lang=pl&s
    ession=2bede18431a862b746a2dab80153a54a

    Może jak przezroczysta to nie będziesz musiał otworu na wyświetlacz
    (chyba, że dotykowy).

    P.G.