  • 1. Data: 2016-10-28 09:27:50
    Temat: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Od dłuższego czasu rozglądam się za obudową w którą mogę wsadzić:
    a) R-PI
    b) zasilacz buforowy
    c) akku 12V/4Ah
    d) dysk 3.5 cala
    e) troche elektroniki różnej (przetwornice itd)

    Wszystko ma być poskładane na "pająką" i zamknięte w ładnej obudowiem
    najlepiej plastikowej która:
    a) otwiera się w wygodny sposób (zamykanie na klucz było by miłe)
    b) nie ma w środku żadnych elementów konstrukcyjnych
    d) da sie wyjc na zwenatrz troche kabli
    e) da się wyciąć otwór na wyświetlacz

    Całośc to taki router/nas który mam obecnie w postaci osobnych elementów.

    Rozglądam się za takią szafką w hipermarketach ale nie potrafię znaleźć
    nic sensownego. Najbliżej sa szafki na klucze, ale one są metalowe i to
    zasadnicza wada. O dziwo pasują też skrzynki na listy, ale plastikowych
    nie widuję a ciąć metalu pod wyświetlacz nie mam ochoty :). Estetyka ma
    małe znaczenie, to ma być na strychu. Znaczenie ma natomiast wygodny
    dostęp, najlepiej własnie z uchylnymi drzwiami. Szczelność jest bez
    znaczenia.

    Szacuje że powinno miec rozmiar średniej skrzynki na listy, acz elementy
    mają raczej małą wysokość więc nie jest ona krytyczna.

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie szukać jakiejś nietypowej obudowy
    pasującej nawet częsciowo do opisu? Wyczerpałem na razie pomysły.

  • 2. Data: 2016-10-28 09:43:11
    Temat: Re: Troche OT: Obudowa do powieszenia na ścianie.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie szukać jakiejś nietypowej obudowy
    > pasującej nawet częsciowo do opisu? Wyczerpałem na razie pomysły.

    Skrzynki do alarmów, od razu masz wbudowany zasilacz buforowy, jest
    miejsce do zamocowania akumulatora oraz drzwiczki z kluczem.
    Niestety widziałem tylko metalowe, ale ciecie blachy ~ 1mm to można
    większymi nożyczkami odwalić. Byle żona nie widziała :)

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2016-10-28 09:48:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 09:43, Andrzej W. wrote:
    > Skrzynki do alarmów, od razu masz wbudowany zasilacz buforowy, jest
    > miejsce do zamocowania akumulatora oraz drzwiczki z kluczem.
    > Niestety widziałem tylko metalowe

    Metalowych od groma. Ja wiem, sam mam przecież taką z alarmem. Podstawa:
    plastikowa.

    > , ale ciecie blachy ~ 1mm to można
    > większymi nożyczkami odwalić.

    Neee. Nożyczkami wycinanie otworu pod LCD to wyczyn ;)

  • 4. Data: 2016-10-28 09:49:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-28 09:27, Sebastian Biały wrote:
    > Cześć.
    >
    > Od dłuższego czasu rozglądam się za obudową w którą mogę wsadzić:
    > a) R-PI
    > b) zasilacz buforowy
    > c) akku 12V/4Ah

    Coś z alarmówki...

    > Rozglądam się za takią szafką w hipermarketach ale nie potrafię znaleźć
    > nic sensownego.

    Bo nie w tych sklepach się szuka ;-)
    (wszystko chcielybyście w hipermarketach kupować i za byle g. przepłacać ;-)
    Szukać trzeba w hurtowniach elektrycznych (na przykład)

    Najbliżej sa szafki na klucze, ale one są metalowe i to
    > zasadnicza wada. O dziwo pasują też skrzynki na listy, ale plastikowych
    > nie widuję a ciąć metalu pod wyświetlacz nie mam ochoty :).

    Oj tam oj tam

    Estetyka ma
    > małe znaczenie, to ma być na strychu. Znaczenie ma natomiast wygodny
    > dostęp, najlepiej własnie z uchylnymi drzwiami. Szczelność jest bez
    > znaczenia.

    Wskazuję trop:
    http://legrand.pl/produkty/rozdzielnice-obudowy-i-sz
    afy

    Włodek

  • 5. Data: 2016-10-28 09:52:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 09:49, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Coś z alarmówki...

    Wszystko metalowe.

    > Bo nie w tych sklepach się szuka ;-)

    Ja tam chodze macać i spisywać producentów.

    > Wskazuję trop:
    > http://legrand.pl/produkty/rozdzielnice-obudowy-i-sz
    afy

    Oglądałem już, seria Marina. Cena bandycka, blisko 1kzł. Odpada. Wsad
    jest warty 300zł...

  • 6. Data: 2016-10-28 09:59:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-28 09:52, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    afy

    > Oglądałem już, seria Marina. Cena bandycka, blisko 1kzł. Odpada. Wsad

    Dlatego użyłem "wskazuję trop", ja bym poszedł do znajomej hurtowni i
    zapytał o takie coś jak to i to legranda tylko tańsze...

    Włodek

  • 7. Data: 2016-10-28 10:07:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > a) otwiera się w wygodny sposób (zamykanie na klucz było by miłe)
    > b) nie ma w środku żadnych elementów konstrukcyjnych

    Może coś z Bopli:
    https://www.bopla.de/enclosure-technology/product/co
    mbicard-5000-7000.html

    P.G.

  • 8. Data: 2016-10-28 10:16:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 10:07, Piotr Gałka wrote:
    > Może coś z Bopli:

    Nie wiem jak ta linia, bo cen nie widzę, ale jaki kiedyś szukałem
    znacznie mniejszej z Bopli to o mało sie nie zadławiłem po usłyszeniu
    ceny. Nie wolno żuć gumy podczas rozmów z handlowcami.

    To nie ma być ładne :D

  • 9. Data: 2016-10-28 10:17:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 09:59, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Dlatego użyłem "wskazuję trop", ja bym poszedł do znajomej hurtowni i
    > zapytał o takie coś jak to i to legranda tylko tańsze...

    Byłem, ale niezorientowani. Ogólnie jesli chodzi o elektryke to mają
    wyłacznie obudowy do S-ek. Pewno, zawsze mozna zmienić hurtownie i
    jeszcze pochodzę i popytam ...

  • 10. Data: 2016-10-28 10:49:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-10-28 09:49, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    afy

    >Oglądałem już, seria Marina. Cena bandycka, blisko 1kzł. Odpada. Wsad
    >jest warty 300zł...

    Wrzuc w googla "rozdzielnia plastikowa". Pelno tego
    http://www.doktorwolt.pl/search/skrzynki-hermetyczne
    -ip65-z-zamkiem-plastikowym/?category=59,18

    http://elektris.strefa.pl/ro/index.html
    http://sabaj.info/pl/index.php?page=produkty,alfa
    https://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc/instalacje-
    elektryczne/rozdzielnice,a1065.html