  • Data: 2019-10-22 12:43:12
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa,
    >czyli 80-100 km zasięgu przy małym aucie. Jadąc autem mam znacznie
    >taniej,

    Po miescie nie mniej tych km ?

    >nawet płacąc za parkowanie, jeśli załatwiam kilka spraw. Ale jak to
    >mówią - chytry dwa razy traci. Więc miasto jest zakorkowane, a jedyną

    Ale czy dobrze dobrales przyklad ?
    Moze trzeba bilet miesieczny, a moze jakis godzinny ... chyba, ze
    jestes emerytem z prowincji i potrzebujesz raz na miesiac.

    >metodą preferowaną przez urzędników jest podnoszenie opłat za
    >parkowanie, co wywołuje skutek odwrotny do zamierzonego - kiedy
    >parkowanie było bezpłatne to poza tymi, którzy przyjechali bardzo
    >wcześnie do miasta - nie było się co tam pchać, bo wszystkie miejsca
    >parkingowe zajęte praktycznie do fajerantu.

    I co - nie pchali sie ? Bo jak znam zycie, to sie pchali, potem
    godzine krazyli po okolicy, bo wolnego nie ma, az w koncu parkowali na
    trawniku :-)

    > Teraz, gdy sa opłaty, jest znacznie łatwiej - zawsze się znajdzie
    > jakieś miejsce do zaparkowania. Zatem opłaty gwarantują większą
    > wymienność aut na miejscach

    Czyli dobre są ? :-)

    >parkingowych. A więc kiedyś w przybliżeniu przyjeżdżało do miasta
    >tyle aut, ile było miejsc parkingowych, a teraz - oceniam że co
    >najmniej 2x tyle. I widać to na ulicach...

    Ale w roznych porach ... i moze nie ma w tym nic zlego, ze ktos z
    prowincji przyjedzie samochodem do centrum na godzine czy dwie ...

    >Ps. Ale oczywiście Ratusz twierdzi, że podnosi ceny biletów w
    >interesie mieszkańców. Bilety mają ceny europejskie, ale zarobki
    >jeszcze takie nie są... Dla informacji - bilet jednorazowy - 4,40 zł.

    Z tego co piszesz - cena jest dobra. Miejsca prawie wszystkie zajete
    :-P

    J.