    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trójkołowiec lekki
    Date: Wed, 23 Oct 2019 23:47:42 +0200
    <d...@g...com>
    <qonpvd$kcc$1@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <qoo19v$fkr$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>

    On 2019-10-23 11:54, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie kupię trojkolowca bo ma takie same wady jak samochod. Przede wszystkim nie
    wolno nim jezdzic po chodniku, chyba że wózek inwalidzki. Na niepogodę mam samochód.
    Uwazam ze jesli idzie o technikę to nie ma co twierdzić że się czegoś nie da albo ze
    sie nie przyjmie bo coś tam nie ten teges. Eksperci też się mylą. Kiedys na poczatku
    ery komorek wykoncypowali i ogłosili że w 2000 roku na Ziemi będzie 700 000 telefonów
    komórkowych. Inni twierdzili że duże miasta upadną bo konie ciągnące wozy z
    zaopatrzeniem tak zasraja ulice ze gowien będzie na dwa metry.

    Wpaść na to, jak dokładnie będzie ciężko, ale wykluczyć coś da się. Więc
    wykluczam powszechność trójkołowców, hulajnóg, skuterów, rowerów, Twizy,
    Smarta mimo, że fajne są.