  • Data: 2017-12-04 15:47:00
    Temat: Re: Tuner DVB-T Comsat TE 2040 HD
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... Wymiana elektrolitów nie pomogła. Problem nadal występuje - przy
    każdym cyklu power off/power on mam efekt przywrócenia tunera do stanu
    fabrycznego. Zauważyłem też jeszcze jeden objaw - parę razy zdarzyło
    się, że tuner włączony na dłużej przestał reagować na sygnały z
    przycisków oraz pilota. Nadal odtwarzał ostatnio włączony kanał, ale nie
    dało się nim sterować.

    Jest szansa na zlokalizowanie i wyeliminowanie źródła problemu?