    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Tuner z android i CI+
    Date: Mon, 28 Nov 2016 13:35:39 +0100

    W dniu 2016-11-26 o 22:27, Cavallino pisze:
    > Nie zrozumieliśmy się, pytałem o tuner zewnętrzny, z założeniem że
    > telewizor kupię sobie najtańszy jaki znajdę, ale z 4k i pip.
    > No i jednak większy niż 40 cali, najlepiej koło 50 cali.
    >
    > Chodzi o coś takiego jak Ferguson 4k Combo z Kodi na pokładzie.
    > Miał ktoś styczność?

    może wróć właśnie do czegoś podobnego jak kiedyś.
    o ile dobrze pamiętam to bazowałeś media na wingrozie,
    a teraz może jakiś dekoder z linux`em ?
    jak się ty zajmowałem to bardzo ciekawie to pracowało, karty wymienne.
    owszem cena może odstraszyć, ale może warto.
    Ferguson już dawno nie wyprodukował nic dobrego. ostatni jaki znam
    godny polecenia ma 8900, następne to seria błędów i krótką żywotnością.
    ostatnio jakiś klient kupił VU Duo z dwiema głowicami.

    przykład:
    http://allegro.pl/dreambox-dm-7020-hd-v2-combo-1xdvb
    -s2-1xdvb-c-t-i6571535962.html

    http://www.tvsat-sklep.com/pl/p/VU-DUO-2-DUAL-TWIN-T