  • Data: 2016-12-11 20:29:16
    Temat: Re: Tuner z android i CI+
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-2016 o 16:55, ąćęłńóśźż pisze:

    > Przekalkulowałem, że się nie opłaca za takie pieniądze (ok. 500 zł)
    >i dołożyłem do telewizora z potrójnym tunerem.

    A ja właśnie stwierdziłem że taki patent z podwójną głowicą w
    telewizorze się nie opłaca, że zaoszczędzę 1000-1500 zł, gdy drugi tuner
    będzie zewnętrzny.

    > Po co Ci andek? W telewizorach ludzie klną na andka (inna sprawa, że Tizen jest do
    d..., imho gorszy od starego smarta).

    No właśnie oddałem dwa tv z andkiem, a pytałem o Andka ze względu na Kodi.
    Ale wtedy jeszcze nie wiedziałem jak działa smart w telewizorze który
    zdecydowałem się kupić, czyli LG - a działa bardzo dobrze, dużo lepiej
    niż na Androidzie.

    Co za tym idzie, dodatkowy, zewnętrzny tuner z androidem jest już mi
    zbędny, wystarczy najprostszy, bo ma spełniać tylko funkcję zasilania
    PIP w telewizorze, ew. drugiego tunera podczas nagrywania czegoś na tv.

    Czyli mała zmiana pytania - co kupić jak najtaniej, co zdekoduje dvb-c i
    dvb-s2 przez moduł cam i będzie w miarę stabilne?