eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić › Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
  • Data: 2016-11-29 10:01:42
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1jdg9$u74$...@n...news.atman.pl...
    >PS w tej dyskusji przypominają mi się dawne czasy, gdzie ja jeździłem
    >JUŻ (1990 rok) na zimówkach na osi napędzanej, a mój ex-szef bardzo
    >to krytykował, że fanaberia, bez sensu itd.

    Troche lat pozniej to i ja krytykowalem.
    Tyle lat caly kraj jezdzil na "zwyklych oponach", sam juz troche
    przejezdzilem, i wystarczaly.

    Ale potem trafilem na "prawdziwie letnie" i sie przeprosilem.

    Teraz jezdze na wielosezonowych i znow sie zastanawiam, czy to
    fanaberia czy ktos mi tu wode z mozgu robi.

    J.