    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Typowe usterki w Nokia E-51.
    Date: Thu, 16 Apr 2009 20:02:05 +0200

    Użytkownik "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gs56vp$ts1$1@mx1.internetia.pl...
    > Pytanie jak w temacie, syn ma telefon z którym biegam po serwisach,
    > postanowiliśmy zakupić nowy aparat.
    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
    > Jeśli tak, to jakie?
    > No i jak sprawa baterii?
    > Moja służbowa 6300 trzyma od nowości max 3 dni, czy nie liczę że ta będzie
    > miała lepszą baterię...

    Trzyma niewiele. Zawieszają się często na wejściu do menu - klikasz menu, i
    tylko górny pasek gasnie nic więcej - trzeba wyłaczyć i włączyć.
    Padający głośniczek
    trzeszczące obudowy
    dwie klawiatury umarły - jedna przestała wybierać na niektórych przyciskach,
    druga wybiera 4 i co tam jest pod szybkim wybieraniem po wciśnięciu
    słuchawki lub menu.

    Na podstawie próbki jakieś 14 sztuk.
    Ogólnie ludzie niezadowoleni, niektórzy powrócili do 6310i, mnie też już
    denerwuje pomimo działającego netu po WiFi. Momentami wooolna, klikasz i
    czekasz... czekasz... czekasz... i nie wiesz czy rozłaczyło tą rozmowę i
    możesz obgadywać dzwoniącego czy jeszcze lepiej cicho poczekać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez