  • 1. Data: 2009-04-15 17:44:17
    Temat: Typowe usterki w Nokia E-51.
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    Pytanie jak w temacie, syn ma telefon z którym biegam po serwisach,
    postanowiliśmy zakupić nowy aparat.
    Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
    Jeśli tak, to jakie?
    No i jak sprawa baterii?
    Moja służbowa 6300 trzyma od nowości max 3 dni, czy nie liczę że ta będzie
    miała lepszą baterię...

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-04-15 18:09:21
    Temat: Re: Typowe usterki w Nokia E-51.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:44:17 +0200, Krzysztof.Wocial napisał(a):

    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki? Jeśli tak, to jakie?

    Dość awaryjny głośniczek (ten od słuchania rozmówcy) oraz efekt "dnia
    świstaka" jeśli chodzi o budzik.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-15 18:31:05
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    efekt "dnia
    > świstaka" jeśli chodzi o budzik.

    to w nowszysch softach o 200 ja mam 100 i problemow nie mam

    hsd

  • 4. Data: 2009-04-15 18:59:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof.Wocial pisze:
    > Pytanie jak w temacie, syn ma telefon z którym biegam po serwisach,
    > postanowiliśmy zakupić nowy aparat.
    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?
    > Jeśli tak, to jakie?

    Ekran się mocno i szybko rysuje. Poza tym to telefon mam już równy rok i
    działa praktycznie idealnie :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-04-15 20:06:56
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl> napisał
    > Czy Nokia E-51 ma typowe dla tego modelu usterki?

    Trzeszczący przycisk regulacji głośności - wymiana gwarancyjna na całą
    środkową obudowę z "szybką" aparatu foto. Czas wymiany w W-wie - tego samego
    dnia.

    Maciek.

  • 6. Data: 2009-04-15 20:07:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 20:31:05 +0200, hsd napisał(a):

    > to w nowszysch softach o 200 ja mam 100 i problemow nie mam

    A to bardzo możliwe. W 300 nie zostało nic innego jak w ogóle wyłączyć
    budzik.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-04-15 20:28:17
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Dość awaryjny głośniczek (ten od słuchania rozmówcy) oraz efekt "dnia
    > świstaka" jeśli chodzi o budzik.

    Co to jest efekt dnia świstaka?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 8. Data: 2009-04-15 21:01:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Czeresniak" <d...@o...pl> writes:

    > Co to jest efekt dnia świstaka?

    Że po piątku jest znowu piątek.

    MJ

  • 9. Data: 2009-04-16 04:37:43
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > No i jak sprawa baterii?
    > Moja służbowa 6300 trzyma od nowości max 3 dni, czy nie liczę że ta będzie

    U mnie - kurz pod szybką. Jeden przycisk nie 'klika', ale działa. Bateria
    trzyma mi 3 dni.

  • 10. Data: 2009-04-16 07:50:19
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    > Że po piątku jest znowu piątek.
    >
    > MJ
    Jakoś tego nie zauważyłem, soft 300.34.56

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call