  • Data: 2018-10-25 13:14:58
    Temat: Re: UI zasilacza warsztatowego
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-23 o 21:45, Queequeg pisze:

    > Przejrzałem trochę konstrukcji i bloki analogowe mam już rozrysowane
    > (inspirowałem się głównie AVT5161, choć znalazłem tam kilka błędów),
    > błędów),
    Można liczyć na jakieś wskazówki co jest nie tak z tym zasilaczem,
    ewentualnie na Twoje rozwiązanie (głównie część analogowa, bo jak widać
    co do sterowania to każdy ma własne przekonania).

    Tak na marginesie, coraz częściej się zastanawiam jaki sens ma takie
    czasopismo jeżeli nikt nie pilnuje jakości artykułów. Mogę jeszcze
    zrozumieć głupoty na forach internetowych, ale od płatnej gazety mam
    większe wymagania.

    Piotrek