  • 171. Data: 2016-08-19 14:41:24
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-19 o 08:45, Kris pisze:

    > I to jest wg Ciebie dowód na to że:
    > "To po prostu ty wymyślasz teorie że podawanie swoich danych
    > wszędzie gdzie chcieli by je poznać jest czymś normalnym
    > i pożądanym dla wszystkich."

    Tak.

    > Jeszcze raz- gdzie napisałem że "...podawanie swoich danych
    > wszędzie gdzie chcieli by je poznać jest czymś normalnym
    > i pożądanym dla wszystkich."?

    To po co proponujesz niepotrzebna aktualnie zakupy z podawaniem
    tez niepotrzebnym swoich danych różnym operatorom ?

    > Jak opóźnionym trzeba być aby takie wnioski wyciągać.

    Jak opóźnionym trzeba być aby wyciągnąć inne ?

    Pozdrawiam

  • 172. Data: 2016-08-19 15:06:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 14:41:18 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jak opóźnionym trzeba być aby wyciągnąć inne ?
    Zaproponowałem Tobie rozwiązanie Twojego problemu.
    A ze Ty przypisałeś mi do tego jakąś teorię.
    W sumie znając Twoją twórczość w Usenecie to mnie nie dziwi
    Jak dla mnie możesz nie odpisywać

  • 173. Data: 2016-08-19 17:20:14
    Od: pl <p...@...pl>

    On 08/19/2016 12:24 AM, J.F. wrote:

    > To zadziala pare godzin. A co na drugi dzien ?

    A na drugi dzien telefon nastepny wyciagnie nastepnej laluni z torebki
    na ulicy, zreszta jeszcze tego samego dnia wyrzuci do rzeki.

    Wlasciwie wystarczy wyciagnac SIMa jedynie poco zaraz cale urzadzenie ;)

  • 174. Data: 2016-08-20 10:40:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-19 o 15:06, Kris pisze:

    > Zaproponowałem Tobie rozwiązanie Twojego problemu.
    > A ze Ty przypisałeś mi do tego jakąś teorię.
    > W sumie znając Twoją twórczość w Usenecie to mnie nie dziwi
    > Jak dla mnie możesz nie odpisywać

    Nie zaproponowałeś mi rozwiązania problemu, zaproponowałeś
    zwiększenie problemu poprzez przekazanie moich danych różnym
    operatorom.
    Ale znając Twoją twórczość w Usenecie takie podejście mnie
    nie dziwi, możesz oczywiście nie odpisywać ale jeśli chcesz
    się wkopać głębiej to zapraszam do dalszej dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2016-08-20 14:35:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 10:40:08 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > nie dziwi, możesz oczywiście nie odpisywać ale jeśli chcesz
    > się wkopać głębiej to zapraszam do dalszej dyskusji.
    Odpuszczam
    PS
    Czy to nie Ty kiedyś twierdziłeś że jesteś w stanie każdemu na konto w mBanku np
    wleźć?

  • 176. Data: 2016-08-20 16:19:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-20 o 14:35, Kris pisze:

    > Odpuszczam
    > PS
    > Czy to nie Ty kiedyś twierdziłeś że jesteś w stanie każdemu na konto w mBanku np
    wleźć?

    Nie, nie ja tak twierdziłem.
    Jak rozumiem nie odpuszczasz tylko chcesz przenieść dyskusję
    na wygodniejszy dla ciebie temat.

    Pozdrawiam

  • 177. Data: 2016-08-20 16:42:47
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Chyba nie. Musi byc wyrazna sankcja w ustawie.
    > No ale jesli chcesz z prokuratorem rozmawiac, to do roboty.

    Oskarżenie o czyn niekaralny? Niedawno chyba już coś było...

    > Tylko radze prowadzic rejestr tych kart, bo w "rozdalem znajomym i nie
    > pamietam ktorym" prorok moze nie uwierzyc. A wtedy do aresztu na 3
    > miesiace, z opcja do nieskonczonosci :)

    Żadna władza nie rządzi w nieskończoność :)
    Odpowiedź zgodna z prawdą - było np. losowanie. Zawsze mogą wzywać
    znajomych.
    Albo namówić do rejestracji japońską wycieczkę!...

    > Ale miala tez wady. Wlasnie takie, ze nie wiedziales co autoryzowales.

    No bez żartu, siedząc przed kompem autoryzujesz bieżącą... z dokładnością
    do ew. man in the middle...

    Nie pamiętam... mam PUK.

    Arek

  • 178. Data: 2016-08-20 18:16:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Arek"

> [...]

    znajomych.
    Albo namówić do rejestracji japońską wycieczkę!...
    ---
    Przewidziano wprowadzanie ichnich znaków i peseli ???

  • 179. Data: 2016-09-02 18:54:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-08 o 17:04, nadir pisze:

    > To akurat wiem.

    > Prepaid czy abonament, to tylko różny sposób zapłaty za usługę i
    > niewiele tu zmienia.

    Niewiele, ale niezarejestrowanego nr abonamentowego jeszcze nie spotkałem.

  • 180. Data: 2016-09-02 18:57:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-11 o 16:25, masti pisze:

    > czyli z 6 na 3 rocznie. Ilość ofiar tego spadnie z zera do zera.
    > Naprawdę warto?

    Jeśli liczba ewakuacji szpitali spadnie z 6 na 3 to warto.