  • 21. Data: 2016-08-05 13:25:30
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >kiedys CB sie rejestrowalo
    >i trzeba wylaczyc wszytskie hot-spoty albo przed zalogowaniem udac
    >sie do 'okienka' i dac skopiowac dowod....

    Jest dyrektywa unijna, ze operator ma trzymac log wszystkich polaczen.
    I nas w PT tez jest.

    Tylko nie bardzo wiadomo jak to sie ma do hot-spotow, jakis macdonald,
    hotel, miasta itp. Operator, czy nie operator.

    W kazdym badz razie w Niemczech tak to wyglada - wi-fi w hotelu
    darmowe, ale najpierw do recepcji, wypelnic karte i pokazac
    dowod/paszport.
    Ale i tam kraj ewoluje - kiedys trzeba bylo jeszcze zaplacic, teraz
    przy meldowaniu od razu daja kartke z uzytkownikiem i haslem.

    Tak czy inaczej - wiedza kto korzysta.
    A przynajmniej tak sie wydaje.

    Z drugiej strony jest np UK, gdzie hotspot moze byc bez hasla, ale
    jego uzywanie bez zezwolenia wlasciciela, to kradziez, wlamanie czy
    jak to tam sie u nich nazywa :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-08-05 13:33:04
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Po co? Przecież do urządzeń wkładasz rejestrowane karty?

    mialem na mysli hotspoty otwarte w przestrzeni publicznej realizowane przez
    jakies podmioty (restauracja, przewoznik, sklep) czy jednostki samorzadowe-
    tam w nic kart sim nie wkladasz

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2016-08-05 13:47:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-08-16 o 13:33, tck pisze:

    > mialem na mysli hotspoty otwarte w przestrzeni publicznej realizowane
    > przez jakies podmioty (restauracja, przewoznik, sklep) czy jednostki
    > samorzadowe- tam w nic kart sim nie wkladasz

    Ale wkładasz w urządzenie, przy użyciu którego się z nim łączysz.
    HOT-SPOT z kolei rejestruje MAC-adres.

  • 24. Data: 2016-08-05 13:50:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Aug 2016 00:45:01 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownika adresu zidentyfikujesz po urządzeniu,z którego czyta.

    Ta, szczególnie jak używa Tora.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2016-08-05 13:53:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Aug 2016 13:25:30 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Ale i tam kraj ewoluje - kiedys trzeba bylo jeszcze zaplacic, teraz
    > przy meldowaniu od razu daja kartke z uzytkownikiem i haslem.

    Taa taki sam postęp jak ludożerca jedzący nożem i widelcem.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2016-08-05 13:55:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Aug 2016 11:52:50 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > walkie-talkie ma zasięg kilkuset metrów, a jak ma większy, to
    podlega
    > rejestracji.

    Jest pierdyliard sposobów na bezpieczną komunikację dla terrorystów.
    Pośrednie utrudnianie tylko kilku z nich
    jest żałosne w skali tego pierdyliarda.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2016-08-05 14:23:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ale wkładasz w urządzenie, przy użyciu którego się z nim łączysz.

    naprawdę wsadzasz SIMa router kablowy?
    i w tablet bez GSMa?

    > HOT-SPOT z kolei rejestruje MAC-adres.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-08-05 17:50:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A zwykłe walkie-talkie też będzie trzeba rejestrować ? A (D)PMR'y ?

    walkie-talkie ma zasięg kilkuset metrów, a jak ma większy, to podlega
    rejestracji.

    > Co za pierdoły to naprawdę głowa boli.

    Vice versa
    ---
    Skończ pieprzyć

  • 29. Data: 2016-08-05 17:50:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Użytkownika adresu zidentyfikujesz po urządzeniu,z którego czyta.
    > ---
    > Jak ? Ty nie umiesz przyjąć zgłoszenia to jak chcesz cokolwiek robić w
    > temacie terrorystów ?! Pierdoły do kwadratu

    To, ze Ty pewnych rzeczy nie wiesz, to nie znaczy,ze nie da się tego
    zrobić :-)
    ---
    Skończ pieprzyć

  • 30. Data: 2016-08-05 19:38:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ale wkładasz w urządzenie, przy użyciu którego się z nim łączysz.
    > HOT-SPOT z kolei rejestruje MAC-adres.

    W tabletach z androidem nie wiem ale jak przyjdę z laptopem to
    MAC-adres karty wpisze sobie sam bo mogę i potrafię, po systemie
    mnie nie znajdziecie bo skorzystam z maszyny wirtualnej
    która na co dzień nie leży na dysku tylko będzie ukryta
    tak jak komplet wytrychów u złodzieja.
    A że myśleć potrafię to skorzystam tak aby nie zostać nagranym
    na kamery ochrony. I się okaże że ze mnie prawdziwy haker a nie
    rencista. :-)